canlarım sağolun. ama çok kararsıoz kaldım bu konuda. yaklaşık 1 yıllık motorsuzluğun ardından tesadüf bu gs 500 ü gördüm. aslında aklımda hyosung comet 250cc vardı ama aynı paraya suzuki 500 elime geçince hemen ustama bir telefon açtım ve göreyim makinayı dedi. tertemiz makina 2003 model. tam bunu alacakken 4000 ytl ye hında twister haberi geldi, gördüm o makina da çok temizdi, bez çiziği bile yoktu ama az biraz daha ekleyip bunu almak ve zaten 250 likten sonra bu kesmez demiştim ve nihayet son kararımı verdim ve yarın sabah borcu yoktur kğıdını hazırlarsan geliyorum dedim....
artık bundan sonrası küçük bir bakım, buji+zincir+dişli(belki)+yağ+filitre
zaten motorsuz olduğum zaman içerisinde
bir motobot
1 yazlık eldiven
1 kışlık eldiven
1 de korumalıkları güzel bir motopantolon aldım
zaten kaskım da vardı
geriye aklıbaşında bir motosikletçi olarak gönlüme göre yol gitmek var...
resimler gelecektir