Bu Sevda Bitmez...

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
arkadaşlar nişanlımı takdim edeyim size.... bugün söz kestik, yarına evleniyorum

nişan tarihi : 01/04/2008
nişan yeri : mersin 8. noterliği ( sabah)
düğün tarihi : 01/04/08 (öğleden sonra)
düğün yeri : mersin trafik il müdürlüğü
şahitler :
1-mersin 8. noter
2-il trafik şube müdürü



:flower:::coool::
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
BEnde ilk resme bakmadın ussten yazıyı okurken bu nasıl ıs dedım yaa nasıl evlenme yerleri bunlar nasıl nısan sonra dugun bı afalladım asagı cekınce sayfayı bı gulme geldı :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
canlarım sağolun. ama çok kararsıoz kaldım bu konuda. yaklaşık 1 yıllık motorsuzluğun ardından tesadüf bu gs 500 ü gördüm. aslında aklımda hyosung comet 250cc vardı ama aynı paraya suzuki 500 elime geçince hemen ustama bir telefon açtım ve göreyim makinayı dedi. tertemiz makina 2003 model. tam bunu alacakken 4000 ytl ye hında twister haberi geldi, gördüm o makina da çok temizdi, bez çiziği bile yoktu ama az biraz daha ekleyip bunu almak ve zaten 250 likten sonra bu kesmez demiştim ve nihayet son kararımı verdim ve yarın sabah borcu yoktur kğıdını hazırlarsan geliyorum dedim....

artık bundan sonrası küçük bir bakım, buji+zincir+dişli(belki)+yağ+filitre

zaten motorsuz olduğum zaman içerisinde

bir motobot
1 yazlık eldiven
1 kışlık eldiven
1 de korumalıkları güzel bir motopantolon aldım

zaten kaskım da vardı
geriye aklıbaşında bir motosikletçi olarak gönlüme göre yol gitmek var... ;)

resimler gelecektir
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
suzuki gs 500'leri çok beğenirim. Eğer ilerde büyütürsem motoru bir nişanda ben yapacam gs 500'le...:)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hadi hayırlısı .. çok güzel bi motor begenmişsin .. efsanedir
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Haydi hayırlı olsun, nişanlının adı ne Suzan mı, benimki Aysun(Hyosung), bir arkadaşın ki Funda (Honda),
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hadi hayırlısı .. çok güzel bi motor begenmişsin .. efsanedir

bilyom :cherry: seninki de öyle ( kıskanma diye söyledim) :queen:

Haydi hayırlı olsun, nişanlının adı ne Suzan mı, benimki Aysun(Hyosung), bir arkadaşın ki Funda (Honda),

samimiyetten suzişm diyorum ben ona. başbaşayken başka şeyler dicem.

balayını da mersin belediye kapalı otoparkında geçirecez :queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst