[İzmir MT] 4 Nisan Cuma "Kaptan Mağara Adamları" Buluşması -Mağara-

Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
vov topic açılmış bile yaf mt izmir herşeyiyle mükemmel modum forrap ime bakın anında görüntü yapmış cuma günü çok keyifli bir akşam geçireceğimizden eminim zaten her toplantı çok keyifli ouyor bu hafta benim için daha bir özel olacak sayenizde....:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
elektrik gelmişmi oraya,:silent:
enstrümanlar nasıl modernmi bari. :silent:
duvarlara hiyeroglif çizmek serbestmi :silent:

Duvarlara hiyeroglif çizmek,mekana saçından sürüklerek kız arkadaşını getirmek serbest.Zaten bu buluşmanın fotoğrafları olmayacak,duvarlara çizicez :p Ben seni çizerim :p(cümle olarak garip oldu ama sen anladın).
Bu arada mekanı bulamamakla ilgili bişey yazmışsın,bir telle olduğun yerden alırım seni :wiinkk: No prob. (olduğun yerden derken "alo ben himalayalardayım" demeyeceğini farzederek tabi :p

vov topic açılmış bile yaf mt izmir herşeyiyle mükemmel modum forrap ime bakın anında görüntü yapmış cuma günü çok keyifli bir akşam geçireceğimizden eminim zaten her toplantı çok keyifli ouyor bu hafta benim için daha bir özel olacak sayenizde....:rendeer::rendeer::rendeer:

Cuma günü güzel şeyler çal da bu taş kalpli taş devri adamlarının kalbi sevgi ve şevkat görsün :p

Cengiz abi şarkı söylemek istiyor haberin olsun :wiinkk: Bir parçada sana eşlik edecek..
(Şebnem Ferah tan Sil Baştan ı söyleyecekmiş..)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Evet sırf sen gel diye mağara ya götürüyorum milleti :p Seni çok taş devri insanı gördüğümüz için mağara dan etkilenirsin belki dedim:)
(Şu saçından kızı sürükleyen mağara adamı karikatürünü aradım ama bulamadım :p)

captain-caveman-15287.jpg

:queen::queen:
tuncer gerçekten bi mağranız eksikti:mrgreen:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
gercekten guzel bı yer arkadaslar ben gıttım gordum tamda sevgılıler gunu aksamı gıttım damsız alınmıyodu MT nın adını kullanarak gırdım:p:p:p yer arastırmasına cıktık deım aldılar hemen patronu falan geldı cok cana yakın bırısı 2 dk sohbet ettık anında anladım:queen::queen:
durumlar el verırse ordayım yolu bılıyorum allahtan ama karıstırabılırım::p:p:p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
:queen::queen:
tuncer gerçekten bi mağranız eksikti:mrgreen:

Herşeyi denemek lazım :p Bundan sonra ki toplantımız da yamyamlarla olacak,aslında ben amazonlarla olması taraftarıyım ama gruptaki bayanlar sert çıktı o fikire :p

hemen patronu falan geldı cok cana yakın bırısı 2 dk sohbet ettık anında anladım:queen::queen:

Muhammed bey senin hakkında hiç öyle düşünmüyor ama :queen::queen:
Bekir cim sen nasıl bir insansın :p Hangi familyaya giriyorsun hala çözemedim:p Neden gidip adama bira varsa gelicez vs. diyosun,biz hangi buluşmada alkol aldık :queen:(kırk yılda bir olan bir birayı vs. saymıyorum) Sanki ayyaş herkes,alkol getirtemezmisiniz felan ne lem :p
Alkolsüz mekan işte..:)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Katılım LİSTESİ (Herkes ismini kendi eklesin)
1-forrap
2-Marchocias +2
3- Sessizco
4-hızlı cesi 2
5-apv41
6-bizim oğlan
7-marina +1
8-Wallace
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Herşeyi denemek lazım :p Bundan sonra ki toplantımız da yamyamlarla olacak,aslında ben amazonlarla olması taraftarıyım ama gruptaki bayanlar sert çıktı o fikire :p



Muhammed bey senin hakkında hiç öyle düşünmüyor ama :queen::queen:
Bekir cim sen nasıl bir insansın :p Hangi familyaya giriyorsun hala çözemedim:p Neden gidip adama bira varsa gelicez vs. diyosun,biz hangi buluşmada alkol aldık :queen:(kırk yılda bir olan bir birayı vs. saymıyorum) Sanki ayyaş herkes,alkol getirtemezmisiniz felan ne lem :p
Alkolsüz mekan işte..:)

ben herseyı sordum kardesım alla alla ıcen ıcer :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
Katılım LİSTESİ (Herkes ismini kendi eklesin)
1-forrap
2-Marchocias +2
3- Sessizco
4-hızlı cesi 2
5-apv41
6-bizim oğlan
7-marina +1
8-Wallace
9-tr.davutak 2

sizlerle olmayı özledim valla:)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
toplantıya şort ve atletle gelin herkezde eline bi sopa alsın çomakla ateş nasıl yakılır onu öğrencez bu toplantıda :queen:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
Katılım LİSTESİ (Herkes ismini kendi eklesin)
1-forrap
2-Marchocias +2
3- Sessizco
4-hızlı cesi 2
5-apv41
6-bizim oğlan
7-marina +1 :queen:

cengiz abi bizide ekle abi kısmet olursa gelecegiz. birde şu 750 lik için bir konuşsana yada tlf nu verirmisin ben konuşayım .sağolasın:)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
benim elektronik harita yerini saptadı..beraber gideriz...:wiinkk::queen::queen:

biz onun GEÇMİŞİNİ silmemişmiydik :queen:

Katılım LİSTESİ (Herkes ismini kendi eklesin)
1-forrap
2-Marchocias +2
3- Sessizco
4-hızlı cesi 2
5-apv41
6-bizim oğlan
7-marina +1
8-Wallace
9-tr.davutak 2
10-oğuz çatal+1
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Katılım LİSTESİ (Herkes ismini kendi eklesin)
1-forrap
2-Marchocias +2
3- Sessizco
4-hızlı cesi 2
5-apv41
6-bizim oğlan
7-marina +1
8-Wallace
9-tr.davutak 2
10-oğuz çatal+1
11-serhan yörük ( bir ihtimal :silent:)
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
157
inşallah malkom_x ile beraber ordayız....motorumuz yok artık ama napalım belediye otobüsüylede olsa gelicez inşallah :pale::pale:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Katılım LİSTESİ (Herkes ismini kendi eklesin)
1-forrap
2-Marchocias +2
3- Sessizco
4-hızlı cesi 2
5-apv41
6-bizim oğlan
7-marina +1
8-Wallace
9-tr.davutak 2
10-oğuz çatal+1
11-serhan yörük ( bir ihtimal )
12-csalgin
13-malcolm-x
14-ben
15-Bizim kız
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Katılım LİSTESİ (Herkes ismini kendi eklesin)
1-forrap
2-Marchocias +2
3- Sessizco
4-hızlı cesi 2
5-apv41
6-bizim oğlan
7-marina +1
8-Wallace
9-tr.davutak 2
10-oğuz çatal+1
11-serhan yörük ( bir ihtimal )
12-csalgin
13-malcolm-x
14-ben
15-Bizim kız
16-Başkan..

Hemen ekledim başkanım..... :p
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
Katılım LİSTESİ (Herkes ismini kendi eklesin)
1-forrap
2-Marchocias +2
3- Sessizco
4-hızlı cesi 2
5-apv41
6-bizim oğlan
7-marina +1
8-Wallace
9-tr.davutak 2
10-oğuz çatal+1
11-serhan yörük ( bir ihtimal )
12-csalgin
13-malcolm-x
14-ben
15-Bizim kız
16-Başkan..
17-Sabırküpüüüüüüüüüüü:queen::queen:


Anaaaaa...Siz benim bölgeme gelirsiniz de ben yalnız mı bırakırım? Buca benim mekanım hatta bu mekanda benim sınıfımdan da bir arkadaş gitar çalıyor( Bu arkdaşımla konuşmuyorum dargınız ama bu sizi yalnız bırakmam için sebepten bile sayılmaz) Geçen hafta kesin gelecem demiştim bornovaya ama yine işim çıktı akşama kadar dersim vardı vs.. Muzaffer kardeş, orda çalan arkadaşsın galiba.Olgu diye bir arkadaş var orda çalan tanır mısın? Neyse güzel bir etkinlik olacaktır. Kendimi hem (bir nevi) affettirmeye hem tanıtmaya hazırım.Cuma günü buluşmak üzere.Saygılar sevgiler:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst