[İzmir MT] 4 Nisan Cuma "Kaptan Mağara Adamları" Buluşması -Mağara-

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Farklı bir mekan arıyorken,bir kaç sebepten ötürü mağara da karar kıldık :)
Mağaraya gidiyoruz,evet evet :p MT İzmir lilere en uygun yer neresi diye düşündük (ciddi ciddi :p) Mağara da karar kıldık :p Mağara Cafe'de..

Muzaffer ( Marchocias ) kısa bir süre önce orada canlı müzik yapmaya başladı(bizeneyse :p).Bizde hem onu dinlemek ve eğlenmek,hemde ona destek olmak için bu hafta Cuma günü Mağara cafedeyiz :)

Nerede bu Mağara ? Dağda değil diyeceğim ama aslında dağ sayılır,Buca Koop da :)
Farklı bir mekan,farklı bir bölge ve farklı bir atmosfer için hazırsanız (ki hazırsınız biliyorum,hatta sabırsızlandınız demi :p) Cuma günü görüşmek üzere..

Mekan Detayları ve fotoğrafları :

Mağara CAFE (Bilgisayar satış ve net cafe kısmı da var,şaşırmayın girişi görünce,cafe kısımı 2.kat ve diğer taraflardan oldukça izole. )

1000268eg6.jpg


1000549ar2.jpg

1000544fp7.jpg

1000553lv8.jpg

1000555ik9.jpg



Mekanın Açık Adresi : 203/10 Sokak No:35 Bucakoop BUCA/İZMİR

Buluşma yerini ben bulamam diyenlerin olabileceğini düşünerek gerekirse belirli bir yerde buluşup öyle mekana geçiş yapabiliriz.
Mekan Tınaztepe Kampüsüne oldukça yakın.

Buluşma yeri(mekanı bulamayacak olan olursa diye belli bir yer) ve mekanın krokisi en yakın zamanda eklenecektir.

Buluşma Tarihi : Başlıkta yazıyor tekrar yazdırmayın.
Buluşma Saati : Her zaman ki gibi,tekrar yazdırmayın(hadi yazayım yine 19:30 ve sonrası).
Mekan : Yazıyor yukarda,tekrar yazdırmayın.

Katılım LİSTESİ (Herkes ismini kendi eklesin)
1-forrap
2-Marchocias +2
3- Sessizco
4-hızlı cesi 2
5-apv41
6-bizim oğlan
7-marina +1
8-Wallace
9-tr.davutak 2
10-oğuz çatal+1
11-serhan yörük
12-csalgin
13-malcolm-x
14-Alp_Tunay
15-Bizim kız
16-Başkan..
17-Sabırküpü


Görüşmek üzere..
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Evet sırf sen gel diye mağara ya götürüyorum milleti :p Seni çok taş devri insanı gördüğümüz için mağara dan etkilenirsin belki dedim:)
(Şu saçından kızı sürükleyen mağara adamı karikatürünü aradım ama bulamadım :p)

captain-caveman-15287.jpg
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
mağarada ne işiniz var yaa
insanoğlu o süreci aşalı çok olmadı mı...
yoksam sizde özedönüşçülerdenmisiniz... (ulen birileri duyar da kızar şimdi:p)
şaka bi yana ortam baya güzelmiş
iyi eğlenceler İzmir MT
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ohh benim işyerinin dibi...işten direk geçicem.
erken gelen olursa önce bana uğrayabilir :cat:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Tuncer sana dahi'mi desem,mucit'mi desem bilemiyorum:p
MT İzmir olarak mağarada yabancılık çekeceğimizi sanmıyorum ben:mrgreen:
nedenmi? T Shirt'lerimizdeki evrim aşamalarına bir baksanıza:p:queen:
Neander Thalden geldik Neander Thal'e gidiyoruz hadeeee:queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Herzamanki gibi son dakka golu atarsam ordayım :wiinkk:

Muzafferi dinlemek bi harika benden tavsiye :cat:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
değişik bir mekan zevkli olur be mekan güzel arkaşlar güzel tadına doyum olmas

iyi eğlenceler MT izmir şubesi :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Özer abi,durumu hemen anlamışsın valla :p

İstek şarkısı olacak olanlar olursa peçeteye yazıp 10 ytl sıkıştırsınlar çalsın Muzaffer (8 i benim 2 si senin bak marchocias :p)..

Not: Kız arkadaşları ya da eşleriyle gelecekler lütfen saçlarından sürüyerek getirmesinler,o taş devrindeydi,valla taşı yapıştırırlar kafaya zamane bayanları :p

Fiyatlar çoook makul arkadaşlar,aklınızda olsun..
2 ytl kutu cola
1 ytl büyük çay (küçük çay da aynı :p )

vs.vs.vs...
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
elektrik gelmişmi oraya,:silent:
enstrümanlar nasıl modernmi bari. :silent:
duvarlara hiyeroglif çizmek serbestmi :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ah be keşke istanbul'da olsaydı :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Katılım LİSTESİ (Herkes ismini kendi eklesin)
1-forrap
2-Marchocias +2
3- Sessizco
4-hızlı cesi 2
5-apv41
6-bizim oğlan
7-marina +1 :queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst