[İzmir MT] 4 Nisan Cuma "Kaptan Mağara Adamları" Buluşması -Mağara-

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hakketten amma zor yermiş yaa :silent: abi yurt dışından gelecekler içinde bi tarif varmı :p şimdi google earthçı açıp çalışmalara başlıyorum olmadı eklerım buraya =)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
kuru çeşmeyle yanyanamı burası yaw google earthdan öle gorunuyo
tmm buldum buca koopu yaw hasan ağa bahçesinin solundan kaptırıyon gidiyon
ya nasıl izmirliyiz utandım valla :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hadi siz izmirlisiniz...Ya biz nası bulacaz?..... :queen::queen:

Daha öncesinde bir buluşma noktası ayarlayalım.... Bilen biri götürsün bizi... :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bence saat 19:30 da tınaztepede üniversitenin önünde buluşalım hep beraber.:cat::cat:


Tamam güzelim... Bulursam söylerim..... <:pr::pr::pr::pr:

Olm dalgamı geçiyon benle.... Ne tınazı ne tepesi... :pr::pr:

Çengizle gelirim tabi o da yolu biliyosa..... :cat::cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
[/B][/COLOR]

Bu leeen..benenemi..
hatun sonra öne ben, öne ben gelcem, moturun şöferi benim...önde be olceem:salut: bu bana bir sabotajmı:cyclopsan



Toplantılarımızın geleneksel olarak cuma akşamları olduğunu biliyorsunuz Ümmet bey:wiinkk:Kendinizi bunagöre ayarlayıverin artıkın:mrgreen:
nasıl ayarlıcam özer bey istanbulda çalışıyopm ben ancak denk gelirse katılırım toplantılarınıza izmirde oturmuyorum ona göre ayarlıyım kendimi:silent:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
biz onun GEÇMİŞİNİ silmemişmiydik :queen:

Katılım LİSTESİ (Herkes ismini kendi eklesin)
1-forrap
2-Marchocias +2
3- Sessizco
4-hızlı cesi 2
5-apv41
6-bizim oğlan
7-marina +1
8-Wallace
9-tr.davutak 2
10-oğuz çatal+1

sagol cengiz abi eklediğin için sanada yük oluyoruz.teşekkür:cherry::cherry::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst