anlamadım![]()
benim olduğum kampüsün karşısında oluyor...gel yanıma senide götüreyim...:cat:
hepiniz gelin hepinizi götürürüm:queen:
benim olduğum kampüsün karşısında oluyor...gel yanıma senide götüreyim...:cat:
hepiniz gelin hepinizi götürürüm:queen:
Hadi siz izmirlisiniz...Ya biz nası bulacaz?..... :queen::queen:
Daha öncesinde bir buluşma noktası ayarlayalım.... Bilen biri götürsün bizi... :cat:
bence saat 19:30 da tınaztepede üniversitenin önünde buluşalım hep beraber.:cat::cat:
nasıl ayarlıcam özer bey istanbulda çalışıyopm ben ancak denk gelirse katılırım toplantılarınıza izmirde oturmuyorum ona göre ayarlıyım kendimi:silent:[/B][/COLOR]
Bu leeen..benenemi..
hatun sonra öne ben, öne ben gelcem, moturun şöferi benim...önde be olceem:salut: bu bana bir sabotajmı:cyclopsan
Toplantılarımızın geleneksel olarak cuma akşamları olduğunu biliyorsunuz Ümmet bey:wiinkk:Kendinizi bunagöre ayarlayıverin artıkın:mrgreen:
nasıl ayarlıcam özer bey istanbulda çalışıyopm ben ancak denk gelirse katılırım toplantılarınıza izmirde oturmuyorum ona göre ayarlıyım kendimi:silent:
gelirsem katılırım öğlen butarafa yola çıkçam 1-2 saat berber oluruzpazar geziye bekleriz ümmet abi sonra istanbula yola çıkarsın :cat:
gelirsem katılırım öğlen butarafa yola çıkçam 1-2 saat berber oluruz
pazar geziye bekleriz ümmet abi sonra istanbula yola çıkarsın :cat:
Gezi mi düzenledin?.... Niye haberimiz yok?.... :silent::silent::silent:
De ki bilelim nereye gidiyoruz.... :bounce::bounce:neyse bişi demedim.
+2525
yeri tam olarak tarif edecek arkadaş aranıyor...
biz onun GEÇMİŞİNİ silmemişmiydik :queen:
Katılım LİSTESİ (Herkes ismini kendi eklesin)
1-forrap
2-Marchocias +2
3- Sessizco
4-hızlı cesi 2
5-apv41
6-bizim oğlan
7-marina +1
8-Wallace
9-tr.davutak 2
10-oğuz çatal+1
De ki bilelim nereye gidiyoruz.... :bounce::bounce: