- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
- Konu Yazar
- #41
hayırlı olsun.güle güle kullan.bi sorum olacak bu eski makinalar sorun çıkarmıyomu?parçalarını nasıl temin ediyosunuz?
Valla daha temin etmesi nasip olmadı..Adam daha yeni aldı..Biraz müsade edin hemen arıza verdirmeyin yaaa:bounce::wiinkk::wiinkk: