APV41 CENGİZ Arkadaşımızın Yeni Makinası

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hayırlı olsun.güle güle kullan.bi sorum olacak bu eski makinalar sorun çıkarmıyomu?parçalarını nasıl temin ediyosunuz?

Valla daha temin etmesi nasip olmadı..Adam daha yeni aldı..Biraz müsade edin hemen arıza verdirmeyin yaaa:bounce::wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hayırlı olsun.güle güle kullan.bi sorum olacak bu eski makinalar sorun çıkarmıyomu?parçalarını nasıl temin ediyosunuz?

ya ne terbiyesiz kişilersiniz ...:pmakinaya hürmet edin bi..büyüğe saygınız yokmu...Kıbrıs çıkarması görmüş makina gardaşım...:queen:

Valla daha temin etmesi nasip olmadı..Adam daha yeni aldı..Biraz müsade edin hemen arıza verdirmeyin yaaa:bounce::wiinkk::wiinkk:

bakmayın bu edepsizlere siz...:pgencler bilmez anlamaz...kıymet bilmez...:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
vay cengiz abim, hayırlı uğurlu olsun, tam teker makinası almışsın :p
senide tekerde görmek isteriz:p
Allah kaza bela vermesin abi inan çok sevindim, zannediyorum sen bizlerden kat kat sevindin ve üstünden bi türlü inemedikni topice hiç cvp yazamadın:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ya ne terbiyesiz kişilersiniz ...:pmakinaya hürmet edin bi..büyüğe saygınız yokmu...Kıbrıs çıkarması görmüş makina gardaşım...:queen:



bakmayın bu edepsizlere siz...:pgencler bilmez anlamaz...kıymet bilmez...:p

Ufaktan ince ince giydiriyon sende.... :wiinkk::wiinkk:

Ondan sonra körfez savaşı bile görmüş..Bir rivayete göre körfez gazisiymiş..... :bounce::bounce::bounce:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
cengiz abi hayırlı oğurlu olsun allah utandırmasın güle güle kulan saygılar:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ufaktan ince ince giydiriyon sende.... :wiinkk::wiinkk:

Ondan sonra körfez savaşı bile görmüş..Bir rivayete göre körfez gazisiymiş..... :bounce::bounce::bounce:

haddimiz değil ...:bounce:hürmetde saygıda kusur edersek yuh olsun bize kuzen...:p


yok abi Kore gazisi...:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
haddimiz değil ...:bounce:hürmetde saygıda kusur edersek yuh olsun bize kuzen...:p


yok abi Kore gazisi...:cherry:

60 ihtilalinde itilaf kuvvetlerinin haber alma teşkilatında kullanıldığı da bir kulaktan duyulanlar arasında.....:wiinkk::wiinkk::wiinkk:

Her zaman savunurum..Marka motor un modeli olmaz yaşı olmaz..... Onlar kadın gibidir.... Zaman geçtikçe güzelleşir.... :cat::cat::cat:
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
hayırlı olsun abim.. iyi günlerde kullan.. kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
60 ihtilalinde itilaf kuvvetlerinin haber alma teşkilatında kullanıldığı da bir kulaktan duyulanlar arasında.....:wiinkk::wiinkk::wiinkk:

Her zaman savunurum..Marka motor un modeli olmaz yaşı olmaz..... Onlar kadın gibidir.... Zaman geçtikçe güzelleşir.... :cat::cat::cat:

abi hökümat gibi motör yaaa...:queen:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
CENGİS ABEM hayırlı olsun:rendeer::)

kazasız belasız vede cezasız keyif yüklü gezilere gaz açmanı dilerim :cherry:

eh içindeki ENDURO aşkı ortaya çıktı nihayet :queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
CENGİS ABEM hayırlı olsun:rendeer::)

kazasız belasız vede cezasız keyif yüklü gezilere gaz açmanı dilerim :cherry:

eh içindeki ENDURO aşkı ortaya çıktı nihayet :queen::queen::queen:
Ne endurosu ne aşkı.... Adam yokluktan aldı bunu.... :queen::queen::queen:

Onun içindeki ateş NAKED..... :cat::cat::cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Cengiz abi çok sevindim..
Kazasız belasız iyi günlerde binmek nasip etsin allah..
Hayırlı uğurlu olsun :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
amanın alp abe ne dedin yaw sen:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan
eh o zaman bu motorun grenajlarını söküverelim olmamı o zaman NAKED :queen:

Bende dedim ama anlamıyo ki...Naked diyo başka şey demiyo.... İki gündür çıplak çıplak motora biniyo işte...Üşütecek hasta olacak....:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
arkadaşlar hepinize TEŞEKKÜR EDERİM ayağımızı yerden kesmek için bir makine aldık fakat sanırım ayarı kaçırdık biraz fazla ayağımız yükseldi aslında içimdeki ENDURO ruhu ve aşkı beni aslıma döndürdü şimdi sadece prometheus tan gelecek tepkiyi bekliyorum kullanım izlenimlerimi daha sonra yazacağım
tekrar TEŞEKKÜRLER :rendeer:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
kanki hem enduro hemde ANTİKA aşkı diyelim şuna....:queen:

desene CENGİS abem açtı kesenin ağzını :queen::queen::queen::queen:

Antikaların değeri parayla ölçülmez..... Onların değeri tamamen duygusaldır... :cat::cat::cat:

ahanda ALP abem doğruladı :queen::queen::queen::queen:

amanın gettiii gettidee gettiii CENGİS abemin mangırlarıııı :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Ohooooo arkandan ağlıcak ama şimdi senin emektar Dylon :):):)..
Cuma dedim di ya sana seni gördüm ama eskisini göremedim die :p. Demek yenisi buymuş.. Hayırlı uğurlu olsun abicin. KAzasız belasız kullanmak nasip olsun. :rendeer::rendeer:

ha bide darısı da bizim başımıza olsun :wiinkk::wiinkk:...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst