[Bulgaristan - MT]

Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
bugün çok kötü tongaya düştük kızın birisi arkadaşın numarasını bulmuş biyerden kız ingilizce konuşuyor numarada 0330 lu olunca şüpe içinde kaldık ve buluşma ayarladık biyerde kız bursadayım dedi yekelde kafkas pastanesinin önünde oldunu söyledi çat pat türkçe konuşuyordu bizde hemen bastık marşa arabaların gitik heykele kendisinin sarışın uzun boylu olduğunu söledi bizim eleman lardan birisi orda beklemekte olan bir bayana yanaştı hiç birşeyden haberi olmayan bayan arkadaşın kafasına çantayı geçirdi :queen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mustafa abi ben gelicem büyük ihtimale ama tabi kabul ederseniz :)



10 veya 11000leva cıvarında

ohhh maş.çokmuş yaaa.beni aşar o para.sizlere müjde sahibinden.com'a ankaradan 6000 ytl bir motor düşmüş.ilk görüşte aradım ve konuştuk. sıkı bir pazarlık sonucu 5250 çektim fiyatını.üstelik 3000 ytl peşin kalan 2250de 45 gün içinde ödemeyi yapıcam.devrini gidince alıcam.11000 km'de kırmızı siyahmış.yarın yada öbürgün iş yeriyle konuşup izin alıcam ve ver elini ankara :queen:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
nedemek alpino tabiki kabul ederiz sen yeterki gel ama çadır bulman gerekecek malum benimki dolu:queen:[/QUOTE]

çadırdan bol ne var bate o en kolayı:queen:

mesut ama makina manyak o parada verilir o makinaya
sen makinaın bulmuşun bile ama dikatet keleye gelme
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
sumensko, dostum sen de her aksam demleniyorsun anlasılan:p Basınıza gelen olay komik dogrusu...
playboy_77, hadi bakalım kardesim, bir an önce güzel bir motora kavusursun insallah...
Bahsettiginiz festival ne zaman ve nerde?
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
sumensko, dostum sen de her aksam demleniyorsun anlasılan:p Basınıza gelen olay komik dogrusu...
playboy_77, hadi bakalım kardesim, bir an önce güzel bir motora kavusursun insallah...
Bahsettiginiz festival ne zaman ve nerde?

yok bırçet sadece haftasonları demlenirim bugün havada bozuk oldu için motorlada gezemedim





sende bizi alkolik yaptın bırçet helal olsun:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
sumensko, dostum sen de her aksam demleniyorsun anlasılan:p Basınıza gelen olay komik dogrusu...
playboy_77, hadi bakalım kardesim, bir an önce güzel bir motora kavusursun insallah...
Bahsettiginiz festival ne zaman ve nerde?

güzel ama inan bütçem asla izin vermez okadar paraya.etimiz ne butumuz ne ki bizim :salut: perş yada cuma jotifle gidip bakıcaz makineye.eğer beğenirsek alıp gelicez.adam çok övüyor makinesini.(gerçi övmeyen yok) evleneceği için satıyormuş.kısmet artık :cat:
bulosele festival sapancada olucakmış 31mayıs-6 haziran arasında gerçekleşcekmiş:rendeer:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
sumensko, yüzüne bakılırsa tam sarapcı tipi var sende:cherry: Kızmadın di mi?:wiinkk:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
sumensko, yüzüne bakılırsa tam sarapcı tipi var sende:cherry: Kızmadın di mi?:wiinkk:

vay şarapçı yaptın bizi azıma sürmem ben şarabı irenç birtadı var:queen:

şeytan dürtüyor arabanın bagajında ikitane efes var içsem mi acaba:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
arkadaşlar annem bugün en acilinden bugün ist'a gitmiş.(ben evde yokken) şimdi telle aradı.deer'ın parasını bankaya yatırmamıştım.banka hesabını verip yarın yatırmam için aramış..dedim anne böle böle ankaradan motor buldum.bu haftaiçi gidiyorum gerek yok yatırmaya dedim..dedim 6.500 ytl'den 5250 anlaştık.piyasa değerinin altına alıyorum gibi 2 yalan dolan yaptım tamam sen bilirsin git gör dedi.:queen: 2 büyük sorunda 1 tanesini böylece çözmüş bulunuyorum.şimdi tek sorun kaldı oda işten izin almak.patronum biraz para ve izin gibi konularda biraz kıldır.üstelik tek elemanım bakalım nasıl izin alacağım.önümüzde ki pazar günümü herhalde motorumla geçiririm inş :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst