Karakalem Yzf R1,,aprılla,bmw M3,kawasakı Nınja,1098

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
Valla resim için teşekkürler...
aşka çizmene gerek yok ama:)
Bu arada bakasının bana cbr sözü vardı kara kalem:)


:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Hee dimi CBR 125 wardı tüh bak unuttum:cyclopsan
Kaçmıyoz ya canım :p Şu sıralar çoq yoğnum wallhi ama dedim yaparm die tugcetugce :cherry:
Jesse'nin x11 i de hala gönderemedim kendisine :pale: Kusura bakmasn..En kısa sürede onu da yoliycam
 
Katılım
22 Mar 2008
Mesajlar
21
beyler saolun ama tucenın harbıden ole bı resmı war ve benzıo sız bılmedıgınz ıcın:p:pbıkac resım daha koycam yakında :cat:cbf 150 yıde cızerım bı ara kardesım merak etmee:queen::bounce::bounce:
 
Katılım
22 Mar 2008
Mesajlar
21
tugce cım :rendeer:senın resımlerının gerceklerı ıle beraber koyıyım mı mılleteın agzı acık kalsınn:p:p:p:p:bounce:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Neden gerçek resimlerimi koyuyorsun ki?

Karakalem çizimleri arasında senin gerçek fotoğraflarını da koymak istiyormuş,sen de sebep soruyorsun :) Başlıkla oldukça alakalı işte,karakalem motosiklet çizimlerim ve Tuğçe nin gerçek fotosu bak ne kadar alakalı demi :)
Dur bakalım daha neler görücez..

Yumurtaya can veren Allah ım..
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Karakalem çizimleri arasında senin gerçek fotoğraflarını da koymak istiyormuş,sen de sebep soruyorsun :) Başlıkla oldukça alakalı işte,karakalem motosiklet çizimlerim ve Tuğçe nin gerçek fotosu bak ne kadar alakalı demi :)
Dur bakalım daha neler görücez..

Yumurtaya can veren Allah ım..
Yok ben ondan ayrı bir cevap bekliyorum tuncercim...
Avatarındaki fuar ankeni arkadaş benden daha güzel , bence onun fotoğrafını koymalısın...
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
zati benide üle kandırmışlardı gkn ile bibaktım kovboy olmuşum:queen::queen:
hahahhıhı..
aman sen de benim g,ibi tuzaga düşme :queen::queen:

Ben öle tuzağa düşmem kovboylluğa da asla ...
Ah siz zati :):queen:

Çizdiğin motor resimleri ile benim resmimde bir alaka göremiyorum..
Kaldı ki benim resmimi benim iznim olmadan bir yerlerden bulup ,
benden habersiz foruma taşımanda yanlış...
Jest yapmış olabileceğini düşündüm ilk başta teşekkür ettim ama orjinallerini koyman güzel olmaz....
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2008
Mesajlar
21
tamam ben sadece sordum koymıcam:silent::silent: bazı arkadslar benzemıo dıye dalga gectı ondan sordum
Taktı Tuçim taktı :p :pr:
bıde ben kımseye takmadım onagre yanee yanlıs olmasın :cat:sen aslında dgru anlamışsın sadece jest yapmaktı amacım tmm baska kymam olese halbukı cbr 125 ıde cızmıştım siz boyle dalga gecersenız koymam bende yaww
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Dalga geçilmedi...
Diğer mevzuları bilmem de ben sadece benim resimlerimin orjinalleri için dedim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ellerine sağlık , süper çizmişsin ama resimleri görünce aklıma bişe geldi benim :p bir ara benim de resmimi çiz yauwff . olar dımıııııı:p
 
Katılım
22 Mar 2008
Mesajlar
21
nıye olmasın baskaları gıbı yapmıcaksan tabıkı olurr sana ulasabılecegım bı adres falan (msn) olabılırr baskalrınınkını yaptık yarAnamadık tanıstıgımızada memnun oldum eftalyaa
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
nıye olmasın baskaları gıbı yapmıcaksan tabıkı olurr sana ulasabılecegım bı adres falan (msn) olabılırr baskalrınınkını yaptık yarAnamadık tanıstıgımızada memnun oldum eftalyaa

Ben senden resim çizmeni isteseydim zati kızmazdım ,
kaldı ki ben sana çizdiğin resim için değil,
Orjinalleri için kızdım...
Bunu anlamayacak bir şey yok bence!!!
Daha fazla da uzatma...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst