bu hatun bu sıteden bırı belkı tanırsınız solemıcem daha o da grıpp yorum yapsaaa yapmaya calısıorum zaten sımdı yenı cıkan modellere sarcam braz ama bır ıkı gun beklemenızz lazım bu ralar cok mesgulumm
Bu aralar çok yoğunsun,eline kalemi alıp motosiklet çiziyorsun,siteye yeni üye oldun,ve siteden bir "hatun" u çiziyorsun,adı da Tuğçe :silent: Hımmm...
Bu arada çizim konusunda hiç yetenekli olmasam da,çizdiğin şahsın çizdiğini söylediğin şahısla pek ilgisini bulamadım.Kusura bakma..
Motosiklet çizimlerin güzel olmuş,o çizimlerden ötürü eline sağlık..