- Katılım
- 14 Ara 2007
- Mesajlar
- 212
Valla resim için teşekkürler...
aşka çizmene gerek yok ama![]()
Bu arada bakasının bana cbr sözü vardı kara kalem![]()
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Hee dimi CBR 125 wardı tüh bak unuttum:cyclopsan
Kaçmıyoz ya canım
Jesse'nin x11 i de hala gönderemedim kendisine