- Katılım
- 21 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,364
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar,
Üzerindeki Devil egsoz haricinde standart olarak satın aldığım Honda CBR600F motosikletimde birtakım değişiklikler yaptım. Fazla abartıya kaçmadan, mümkün olduğunca sade ve şık modifikasyonlar uygulamaya çalıştım; bakalım beğenecek misiniz:cherry:
Ekstralar:
- Devil Karbon performans egsoz
- Puig Double Bubble siyah ön cam
- Motrax gömme ledli ön sinyaller
- Motrax ledli karbon arka sinyaller
- Philips Diamond Vision(5000K), mavimsi beyaz ampul seti
- Jant sticker
- HRC Honda orjinal Tank Pad
- Harris silikon CBR elcikler
- Yoshimura gidon topuzları
- Gazyağı ile zincir ve dişli temizliği
- Son olarak, daha 2 günlük Michelin Pilot Road 2CT lastikler.
- Ayrıca plakanın siyah kısımlarını kestirip biraz daha ufaltarak daha kibar bir görünüm sağlamaya çalıştım.
- Plakalığın da orjinalini bozmak istemedim ve onun için de şöyle bir çözüm düşündüm: Orjinal kıvrımlara sadık kalarak, kuyruğun aşağıya doğru olan uzantısını kestim ve 5 cm. kadar kısaltarak plakayla aynı hizaya getirdim. Kuyruğun kesildiği hiç belli oluyor mu sizce, nasıl olmuş?:queen:
İşte bunlar da fotoğraflar::bounce:


















Saygılar..
Üzerindeki Devil egsoz haricinde standart olarak satın aldığım Honda CBR600F motosikletimde birtakım değişiklikler yaptım. Fazla abartıya kaçmadan, mümkün olduğunca sade ve şık modifikasyonlar uygulamaya çalıştım; bakalım beğenecek misiniz:cherry:
Ekstralar:
- Devil Karbon performans egsoz
- Puig Double Bubble siyah ön cam
- Motrax gömme ledli ön sinyaller
- Motrax ledli karbon arka sinyaller
- Philips Diamond Vision(5000K), mavimsi beyaz ampul seti
- Jant sticker
- HRC Honda orjinal Tank Pad
- Harris silikon CBR elcikler
- Yoshimura gidon topuzları
- Gazyağı ile zincir ve dişli temizliği
- Son olarak, daha 2 günlük Michelin Pilot Road 2CT lastikler.
- Ayrıca plakanın siyah kısımlarını kestirip biraz daha ufaltarak daha kibar bir görünüm sağlamaya çalıştım.
- Plakalığın da orjinalini bozmak istemedim ve onun için de şöyle bir çözüm düşündüm: Orjinal kıvrımlara sadık kalarak, kuyruğun aşağıya doğru olan uzantısını kestim ve 5 cm. kadar kısaltarak plakayla aynı hizaya getirdim. Kuyruğun kesildiği hiç belli oluyor mu sizce, nasıl olmuş?:queen:
İşte bunlar da fotoğraflar::bounce:


















Saygılar..
Son düzenleme: