CBR600F' imin Son Hali :)

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Evet arkadaşlar,

Üzerindeki Devil egsoz haricinde standart olarak satın aldığım Honda CBR600F motosikletimde birtakım değişiklikler yaptım. Fazla abartıya kaçmadan, mümkün olduğunca sade ve şık modifikasyonlar uygulamaya çalıştım; bakalım beğenecek misiniz:cherry:


Ekstralar:

- Devil Karbon performans egsoz
- Puig Double Bubble siyah ön cam
- Motrax gömme ledli ön sinyaller
- Motrax ledli karbon arka sinyaller
- Philips Diamond Vision(5000K), mavimsi beyaz ampul seti
- Jant sticker
- HRC Honda orjinal Tank Pad
- Harris silikon CBR elcikler
- Yoshimura gidon topuzları
- Gazyağı ile zincir ve dişli temizliği
- Son olarak, daha 2 günlük Michelin Pilot Road 2CT lastikler.
- Ayrıca plakanın siyah kısımlarını kestirip biraz daha ufaltarak daha kibar bir görünüm sağlamaya çalıştım.
- Plakalığın da orjinalini bozmak istemedim ve onun için de şöyle bir çözüm düşündüm: Orjinal kıvrımlara sadık kalarak, kuyruğun aşağıya doğru olan uzantısını kestim ve 5 cm. kadar kısaltarak plakayla aynı hizaya getirdim. Kuyruğun kesildiği hiç belli oluyor mu sizce, nasıl olmuş?:queen:




İşte bunlar da fotoğraflar::bounce:







































Saygılar.. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ön cam ve gömme sinyaller hoş..
lakin konunun uzmanlarının fikirlerini beklemek gerek :) ben hep yarım metre uzaktan baktığım bi alet için ne desem boş :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
azasız belasız bol km'ler. Çok yakışıklı olmuş. Gördüğüm en güzel Gri 600F desem yeridir. Sade ve şık. :cat:
Birde ön far camında buğulanma var. Motoru yıkarken su kaçmış heralde :)
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
çok güzel olmuş motora herşey uyumlu biçimde yapmışsın modifiyeni gidondada nazar boncuğu var ne güzel :)
 
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
116
arka sinyaller biraz küçük olmuş gibi geldi ama gerisi gerçekten süper olmuş maşallah :)
kazasız belasız binmen dileğiyle...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
azasız belasız bol km'ler. Çok yakışıklı olmuş. Gördüğüm en güzel Gri 600F desem yeridir. Sade ve şık. :cat:
Birde ön far camında buğulanma var. Motoru yıkarken su kaçmış heralde :)


Teşekkür ederim, evet tek derdim o buğulanma şu anda:)

çok güzel olmuş motora herşey uyumlu biçimde yapmışsın modifiyeni gidondada nazar boncuğu var ne güzel :)


Sağolasın, plakayı pek beğenmemişsindir ama sanırım:p

arka sinyaller küçük olmuş gibi geldi gerisi süper olmuş maşallah :)


Özellikle biraz küçük seçtim sinyalleri aslında, Honda' nın orjinal sinyalleri biraz fazlaca büyük bence, bu motorlarda beğenmediğim tek yön:farao:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Benim aklıma yattı, bence olmuş :cherry:

Sahi şu diamond'lar ne kadardı?

Ben önerdim ama ben fiyatını hatırlamıyorum::utangac:
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
evet ne o öle GS :p özellikle ön planda çekmişsin farkettim:p nese canım plaka önemli değil önemli olan sağada yaptığınız :queen::queen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
nazar boncuğuda tak bence:) çok güzel olmuş.motorda çok temiz
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
bi kere şunu dicem plakan iğrenç :p (beşikta'şlıyımda)
hakikaten çok yakışıklı olmuş dostum. kazasız belasız bin inşallah. benimde 2002 600f im var. boyası çok yıpranmış stickerler kötü durumda. boyatıcam kısa zamanda. resimleri koyarım bitince.. beraber yorumlarız.
senin motor kaç model bu arada?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Benim aklıma yattı, bence olmuş :cherry:

Sahi şu diamond'lar ne kadardı?

Ben önerdim ama ben fiyatını hatırlamıyorum::utangac:



hehehh 70 YTL idi yalnış hatırlamıyosam kanka:)


evet ne o öle GS :p özellikle ön planda çekmişsin farkettim:p nese canım plaka önemli değil önemli olan sağada yaptığınız :queen::queen:


Şu tatlı rekabet de olmasa napcaz:mrgreen:


nazar boncuğuda tak bence:) çok güzel olmuş.motorda çok temiz


Nazar boncuğu var 2 tane, biri gidenda diğeri kuyrukta:cat:

bi kere şunu dicem plakan iğrenç :p (beşikta'şlıyımda)
hakikaten çok yakışıklı olmuş dostum. kazasız belasız bin inşallah. benimde 2002 600f im var. boyası çok yıpranmış stickerler kötü durumda. boyatıcam kısa zamanda. resimleri koyarım bitince.. beraber yorumlarız.
senin motor kaç model bu arada?


Bir an önce eski görkemli günlerinde kavuştur bence de senin aslan(!) pardon, kartal parçasını:cherry: Benimki 2006 model bu arada.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
aa kuyruktada varmış nazar boncuğu bak onu görmedim:cherry:keşke bitanede plakaya yapıştırsaydın :p
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
plakadan konu açılmışken abimde asya t125 var onun plakasıda GS ama kendisi fanatik beşiktaşlıdır. Geçen bjk gs maçına gittik motorlarla motorları stada yakın bi yere parketmiş. ben otoparka çektim :) neyse tam stada girioruz bu koşa koşa gitti. :D:D motorun plaka GS ya plakayı bi bez parçasıyla kapatmış. Malum beşiktaşın hırçın taraftarları heder eder diye :D
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
plakadan konu açılmışken abimde asya t125 var onun plakasıda GS ama kendisi fanatik beşiktaşlıdır. Geçen bjk gs maçına gittik motorlarla motorları stada yakın bi yere parketmiş. ben otoparka çektim :) neyse tam stada girioruz bu koşa koşa gitti. :D:D motorun plaka GS ya plakayı bi bez parçasıyla kapatmış. Malum beşiktaşın hırçın taraftarları heder eder diye :D

abi one ya çok kötü bi durum :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
haklısın niyatinde oda türk takımı türk takımlarına sahip çıkalım diyip plaka konusu kapatalım oda zaten en doğru olanı yapıyor :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
aa kuyruktada varmış nazar boncuğu bak onu görmedim:cherry:keşke bitanede plakaya yapıştırsaydın :p



Bir de tespih takayım elciğe, camın iç tarafına da bir tane CD astım mı tamamdır di mi:p

plakadan konu açılmışken abimde asya t125 var onun plakasıda GS ama kendisi fanatik beşiktaşlıdır. Geçen bjk gs maçına gittik motorlarla motorları stada yakın bi yere parketmiş. ben otoparka çektim :) neyse tam stada girioruz bu koşa koşa gitti. :D:D motorun plaka GS ya plakayı bi bez parçasıyla kapatmış. Malum beşiktaşın hırçın taraftarları heder eder diye :D


O çok fena birşey yahu, bana bayağı dokunurdu herhalde öyle bir plakayla gezmek, hele bir de o plakayla takımımın maçına gitmek:silent: Kahrımdan ölürdüm sanırım:p
Neyse abin çabuk uyanmış olaya:queen: Ben de FB maçlarıyla alakalı önemli bir mevzu olduğunda genelde kapatıyorum plakayı, özellikle de Bağdat Caddesi' nde takıldığım için, yüksek tehlike arzediyorum.:queen: pek hoş olmasa da fanatizm maalesef gerçek..:farao: Tedbirli olmak da fayda var, her çeşit insan mevcut.
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
aynı modifiyelere sahibiz motorun gerçekten çok güzel olmuş :cat: birde farlara kaş çektirirsen 10 numara görünümlü bir motor olur, yaptırmak istersen fiberci ahmetle tanıştırabilirim seni. (20-30 ytl bir maliyeti var, birebir motorun renginde yapıyor)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst