- Katılım
- 3 Ocak 2008
- Mesajlar
- 882
ön freni kullanipta takla attirtan arkadaşlarla ilk defa karşilaşiyom kim takla atmişki 100 le giderken takla
adam gibi bastiktan sonra köklemedikten sonra hiç bişey olmaz
Valla ben de on disklerin kolay kolay kilitlenmediğini biliyorum.. Adamlar stoppie yapıyolar bu sayede. Aniden sonuna kadar kökleme o hızda yeter bence.
ben bugün 105 yaptım ilk defa yavaş yavaş motoru açiim diyorum:queen::,sonra lan oğlum akıllı ol daha 90km de motor rodaj var diyorum kendimi frenliyorum:mrgreen:
O hıza çıkıyosan da bence o hızda çok fazla devam etme. Benim henuz ehliyet elime gelmedi karakolda bekliyoruz. O yuzden ana caddelere çıkamıyorum. Ara sokakta da hız yapmak gibi bir saçmalıkta bulunmam asla çoluk çocuk içinde
Son düzenleme:


