Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
ön freni kullanipta takla attirtan arkadaşlarla ilk defa karşilaşiyom kim takla atmişki 100 le giderken takla
adam gibi bastiktan sonra köklemedikten sonra hiç bişey olmaz

Valla ben de on disklerin kolay kolay kilitlenmediğini biliyorum.. Adamlar stoppie yapıyolar bu sayede. Aniden sonuna kadar kökleme o hızda yeter bence.

ben bugün 105 yaptım ilk defa yavaş yavaş motoru açiim diyorum:queen::,sonra lan oğlum akıllı ol daha 90km de motor rodaj var diyorum kendimi frenliyorum:mrgreen:

O hıza çıkıyosan da bence o hızda çok fazla devam etme. Benim henuz ehliyet elime gelmedi karakolda bekliyoruz. O yuzden ana caddelere çıkamıyorum. Ara sokakta da hız yapmak gibi bir saçmalıkta bulunmam asla çoluk çocuk içinde
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
yok be gözüm ara sokakta yaparmıyım ,dünkü çocukmuyuz biz.milletin 130-150 yle gittiği tem den bahsediyorum,hangi yolda ne kadar gidilir biliyoruz çok şükür genede sağol be motordaşım benim:cat:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Valla ben motordaş olarak üstüme düşeni yapıp uyarayım da :p

Gerçi benimki uyarıdan çok benim neden yapamadığımın açıklamasıydı :mrgreen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
12500 deyim...makina çok güzel oldu...asıl şimdi keyfini almaya başladım...eskisinden çok daha seri geliyo bana...farkında olmadan 100'e 110'a çıkıyor daha yarım gazda :) 12bin bakımında mobil yağ koymuştum motordan hiç ses çıkmıyor, çok düzenli ve kulağa hoş gelen motor sesi var...
herkese kazasız belasız sorunsuz sürüşler :cat:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Bende cbf150 henuz 1,5 ay önce aldım. Tek şikayetim motor fazla ısınınca eksantirik zinzirinden gelen cırıltı sesi. Motor suan 1400 KM. Bu ses 1000 km ilk yag degişiminden sonra gelmeye başladı.
 
Katılım
14 Nis 2005
Mesajlar
199
arkadaşlar şunu söyleyeyim. sakın motoru yakından görmeden motorun üstüne binmeden başka motor almaya karar vermeyin. üstüne oturunca çok devasa büyük geldi ve kaslı. fotolardaki gibi cılız birşey değil.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
muratın makina ve o ünlü sisfarı :cherry:


Çok klas durmuş bence.Herkese tavsiye edilir:bounce:

ABİ BU DURUMDA ÖN FİRENE BASDIGIN ZAMAN CAMURLUK SİS FARLARINA VURMUYORMU. gECENLERDE AGABİM İLE BİRLİKTE BİNDİK MOTRU AGABİM KULLANIYORDU ÖN FİRENİ BİR SIKTI NERDEYSE CAMURLUK FARA VURACAKRI.
AGABİM YAKLAŞIK 22 SENEDİR MOTOR KULLANIYOR SUAN SON MOTORU YBR 125 Dİ. CBF COK HOŞUNA GİTTİ 251 MZ DE KULLANDI YORUMU 150LİK OLMASINA RAGMEN 251 MZ DEN İYİ CEKİYOR OLDU
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Ya arkadaşlar, CBF ciler... Ben masterlock disk kilidi aldım ama bunların farklı ebatları mı var ? Diskteki deliklerden geçmiyo, göbeğin arkasına da uzanmıyo
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
14000 bakımda yağ değiştirmiştim serviste...can sıkıntısına servisime uğradım...çay içmeye...D&B Motor Ümraniyede Ergin Ustam motorun sesini dinledi ve bir sübap ayarı lazım dedi sağolsun...ince ayarı verdi yine...14.000 bakımında tanımadığım bir çocuk yağı değiştirdi salladı beni...kalabalık diye bende üstelemedim...Ergin kardeşin elinde büyük makina vardı o an zımbırtılı..

hafta içi gidince ben bakım falan demedim...kendi farketti...sübap ayar zamanı gelmiş bunun diye...bir tırlama oluyor ya...ayardan sonra o tırr sesi kesiliyor...ücretsiz kanka bakımı böyle oluyor...hava filtresini temizlerken hava tabancasıyla bende gerek tok uğraşma sıfırlayalım dedim... ucuz olunca(7 yetale) onu değiştirdim sadece...diğer model arkadaşlar okusun bu rakamı..zincir ve yağ kontrolü ön disk fısfıslandı ve kampanayada baktı...el emeğini hiç ihmal etmeyiz bu arada...hem markama hem servisime güveniyorum...

bu arada 1 de deneme turu attı kontrol etti...Allah razı olsun...herkese tavsiye ederim...

D&B Motor Honda bayi/Ümraniye..sahibi Gökhan Konşuk..

ustam ERGİN 24 yaşında..Honda Fabrikada stajyerlik yapmış çok sağlam bir çocuk...tavsiye ederim...


arkadaşlar sübap ayarı önemli...ama ehli kişilere yaptırın çoluk çocuğa değil...




 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
herkeze iyi akşamlar .metehan supap ayarını ilk defa mı yaptırdın?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
herkeze iyi akşamlar .metehan supap ayarını ilk defa mı yaptırdın?

ortak 2.oluyor bu...ilkini 8000 de yaptırmıştım yanlış hatırlamıyorsam...sübap ayarı önemli inan...motor benzin tüketimi azalıyor ...rölanti kendini buluyor...çok farkediyor...hava filtresi 7 ytl...onuda 4000 de bir değiştirin...ya aslında 7 ytlye motora taze ciğer takmak gibi birşey bu...orjinal Honda parçası 7 ytldir...aman kazık yemeyin he...
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
sağol moruk aklımızda bulunsun çok değerli bilgiler valla.

dün peder bindi motora (yaş 63) hasta oldu motora şahaneymiş bu yav diyo benden deli sürüyo valla:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sağol moruk aklımızda bulunsun çok değerli bilgiler valla.

dün peder bindi motora (yaş 63) hasta oldu motora şahaneymiş bu yav diyo benden deli sürüyo valla:mrgreen:

kanka sana bi hikaye anlatayım...yıl 2004..ybrmi yeni almışım...2 tur atıyosam sonra eve gelip siliyorum makinayı o dönemler...

sabah işime giderken kayınpederle karşılaştık...kayınpederde babamla devre sayılır...eski Motorize ekiplerden...oda biraz delidir...ayıntyaplı..ihtiyar delikanlı hesabı...neyse damat hadi beraber gidelim dedi...:pama ben kullancam dedi...ben mırın kırın yaptım baba metroya kadar kullandı...bu arada kötüde kullanıyor...hem ben ağırım arkadayım...dengeyi sağlayamıyor...ha düşcez ha çarpcaz bi yere...neyse sağsalim geldik...ama ben kasılıyorum başkası motor kullanınca...


sonra dedim baba istiyosan al ama bidaha ikimiz binmeyek...o gün bugün bana darılır...ne alakaysa...:pyav kötü kullanıyon işte kardeşim...kabulde etmez...
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
yaa arkadaslar benim motor uzun yolda 15 20dk 100-110la gidiyorum(en son cıkabildiği hız) calısırken yolda istop ediyo jigleyi acmadan calısmıo jigleylede anca 50mt gidiyo.ısınmadan olsa jigle iyice boğardiyorum. daha önce basına böyle bişiy gelen var mı?
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
AYINTAP....ooo sen bizim enişte oluyon o zaman ben antepliyim:mrgreen:bizim orda herkez motorcu koskoca şehirde bitek rampa var adıda düztepe onun dışında her yer dümdüz bisikletle bile dolaşırsın antep i.

yaa arkadaslar benim motor uzun yolda 15 20dk 100-110la gidiyorum(en son cıkabildiği hız) calısırken yolda istop ediyo jigleyi acmadan calısmıo jigleylede anca 50mt gidiyo.ısınmadan olsa jigle iyice boğardiyorum. daha önce basına böyle bişiy gelen var mı?

benzin musluğu kapalı konumda unutmuş olabilirmisin?
bikere ben unutmuştum da
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
110 hız iyi bence .genelde ben 90 la giderim hep hem az yakar hem daha güvenli.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yaa arkadaslar benim motor uzun yolda 15 20dk 100-110la gidiyorum(en son cıkabildiği hız) calısırken yolda istop ediyo jigleyi acmadan calısmıo jigleylede anca 50mt gidiyo.ısınmadan olsa jigle iyice boğardiyorum. daha önce basına böyle bişiy gelen var mı?

sadece sabah jigleiyi açıyorum ısıtıp 1dk sonra jigle kapatıp uçuyorum yola...enteresan hareket halinde yapıyosa sakat...hemen servise...ama bak jigle açık gidersen yanlışlıkla makina öksürür salaklaşır...aman dikkat...

yani yazdıkların başıma gelmedi...:pale:

AYINTAP....ooo sen bizim enişte oluyon o zaman ben antepliyim:mrgreen:bizim orda herkez motorcu koskoca şehirde bitek rampa var adıda düztepe onun dışında her yer dümdüz bisikletle bile dolaşırsın antep i.



benzin musluğu kapalı konumda unutmuş olabilirmisin?
bikere ben unutmuştum da

kanka demek kan çekti hemi...:pİspir tayfası bizimkiler...benim kıza nerelisin diyom Antepliyim diyo çıldırcam ya...kızım sen Uşaklısın bak senle bida topların içine gitmem çikolata almam deyince cıvıyor...:pama Antep baskısı çok fazla...mahalle baskısı hesabı...:queen:

hız problemi bende de varbe hoca 110dan yukarı cıkamıyom duz yolda tabi


baboş 110 dan sonrası zaten rampa aşağı eğimli yolda...110 maksimum diyelim...bunada sabitlemek rüzgarda zor...100 diyelim bence sabit hızımız...maksimum 110...ha ben 120 ye rajhat ulaşıyorum o ayrı...:phatta 125-130...nazar etme ne olur makinayı aç seninde olur...10.000 den sonra olucak merak etme dostum...biraz sabret...
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
yanından 120 miyle bi mondial geçtigi zaman koyuyo adama be napayım zizce

kolayı var,baktın herif seni geçecek senden hızlı elinle geç geç yap .
sen yol vermiş, karizmayı kurtarmış ve kendinden emin bi şekilde yola devam etmiş olursun:queen:bazen çok akıllı oluyom yav:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst