- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,439
kanka kızmada senin bir xl 200 e ihtiyacın var bence...bu motoru yanlış kullanımla bu hale getirdiğini düşünüyorum...yani servis insiyatifle garanti dışınada alabilir...garantin bitince halin nice olur bilemiyorum...![]()
yok be abi gücüm yetse valla hemen xt 660 alıcaktım hazır 12000 lere düşmüşken bu sende yattı motor işi garanti bitene kadar satarım bu motoru zaten...bgeni 1 sene daha idare etsinde..
