Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
arkadaşlar bu performans dişlisini nerede bulacağız. cbf için?
istanbulda nerede buluruz bu gibi ürünleri?
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
Dikkatettiysen Birinci Fotada Var Sonrakilerde Yok ısıgı Kestı Ondan Cıkardım Ama Yapcam Başka Seyler Terorizer E örnek Olsun Dedim Ve Rodajı Duzgun Yap Ya Arkadaşlar Bu Rodaj Kacta Km De Tamamlanır
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Dikkatettiysen Birinci Fotada Var Sonrakilerde Yok ısıgı Kestı Ondan Cıkardım Ama Yapcam Başka Seyler Terorizer E örnek Olsun Dedim Ve Rodajı Duzgun Yap Ya Arkadaşlar Bu Rodaj Kacta Km De Tamamlanır

Ben farlara siyah kaplamak gibi bir atraksiyonda bulunmam =) Motorun gorunurlugunu yok ediyo hatta senin gorusunu de =)
Jantları siyaha boyayıp üstüne fosforlu şerit çekmeyi düşünmüyo degilim ama :bounce:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Terrorizer
Önce koruma demiri tak...
Cantların boyanması ile ilgili boyanın atma ihtimali olduğunu söyleyen arkadaşlar var.
Sakın yanılıp ta 98 oktan benzin alma sübap ayarlarını bozuyor.
Paran varsa lastiklerini değiştir
Daha önce tecrüben yoksa mutlaka sürüş eğitimi al
Tecrübelerimdir:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Terrorizer
Önce koruma demiri tak...
Cantların boyanması ile ilgili boyanın atma ihtimali olduğunu söyleyen arkadaşlar var.
Sakın yanılıpta 98 oktan benzin alma sübap ayarlarını bozuyor.
Tecrübelerimdir:cat:

Koruma demiri ve yan sehpa alır almaz takdırdım. 98 oktan gibi bir tercihim yok ne gerek var zaten.

Boya atma riskini de goze alıcam sanırım ama şuan üşeniyorum jant olayına uzar o iş bayağı:p

Tavsiyeler için sağol :cat:
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
Motorunu yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun diliyorum.Kesinlikle memnun olacağınızı diliyorum.Rodajın kitapçıkta 500 km olduğu yazıyor.Fakat ben ilk 1000 km de yağı değişene kadar rodaj yapmıştım.Bol bol vites değiştirin ,sabit hızda kullanmayın motoru.Ayrıca zorlamayın motoru.Ani gaz ani fren yok.
15400 km deyim.Motorum tam bir yaşında ve çoook memnunum.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar saçmalamayın....Ön fren kullanılırmı.....O gün bir cıbıfın arkadasına bindim....adam 100'le gidiyo....yavaşlamak için önü kullanıyor....

Mazallah....bir takla atsa...allah korusun....Ben sürekli arkayı kullanıyorum...yavaşlarken 2ayağımı yere sürttüğümde hafiften öne dokunuyom...durmak için...:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
arkadaşlar bu performans dişlisini nerede bulacağız. cbf için?
istanbulda nerede buluruz bu gibi ürünleri?

Sirkecide itimat motorda bulabilirsin özen motorun karşısındak sokakta.:cat:

Yokuşta kalkarken ön fren mi kullanıyorsunuz arka mı ?

yokuş kalkerken motoru kaldıramayayıp ön frani sıkarsan aşagıya kaymaya devam edersin,bunun için arka freni kullanmalısın.:cat:

Dikkatettiysen Birinci Fotada Var Sonrakilerde Yok ısıgı Kestı Ondan Cıkardım Ama Yapcam Başka Seyler Terorizer E örnek Olsun Dedim Ve Rodajı Duzgun Yap Ya Arkadaşlar Bu Rodaj Kacta Km De Tamamlanır

1000 km den sonra tamamdır:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
bugün baktım km 450 yi bulmuş ......sonra bi baktım ana km daha 94,
anladımki sıfırlıyabildiğin gibi yükseltedebiliyosun altaki km yi.
anladımki apt. daki velet ler ben işteyken hep motorla oynuyolar mecburen gidip aldık bitane branda.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ozzy73;
Dostum branda ile motorun goldwing gibi duruyor...
Nazar değmesin kazasız belasız sürüşler dilerim...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
motorla ön fren durmak için kullanılır bence yanlış bir düşünce ön fren takla attırır düşüncesi bu kadar kolay olmuyo:)
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Ya bugun motorla biraz daha vakit geçirdim de daha 4 e atmadım vitesi =) beklediğimden çok daha iyi motor
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ön freni kullanipta takla attirtan arkadaşlarla ilk defa karşilaşiyom kim takla atmişki 100 le giderken takla
adam gibi bastiktan sonra köklemedikten sonra hiç bişey olmaz
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
Ya bugun motorla biraz daha vakit geçirdim de daha 4 e atmadım vitesi =) beklediğimden çok daha iyi motor

ben bugün 105 yaptım ilk defa yavaş yavaş motoru açiim diyorum:queen::,sonra lan oğlum akıllı ol daha 90km de motor rodaj var diyorum kendimi frenliyorum:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst