- Katılım
- 29 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,169
Ali abi allah kaza bela vermesin.Çok güsel bi gezi olmuş.Tekerin hep düz bassın.Allahım seni nazardan korusun.Mavişinle sen çok yakışıyorsunuz birbirinize gezilerinin devamını bekliyoruz.Nede olsa yaz geldiTekrar teşekkür emegine saglık.
Erkengel abime katılıyorum.Aynı dileklerde bulunuyorum.
Erkengel abime katılıyorum.Aynı dileklerde bulunuyorum.