- Katılım
- 28 Tem 2007
- Mesajlar
- 714
Murat abi bayrağı indirmemişsiniz bakıyorum yere hafta sonu devriyeleri devam ediyor, bakıyorum formunuda kaybetmemişsin her molada çaylar önünüzde bide termos var...:cat:.....olum gökalp motoru 50 bine dayayacaksın yakında dinlendir biraz şunu...
....ahmedim bu iki kafadar seni yatağından zorlamı kaldırdılar sabahın beşinde yollara vurdular uyma şunlaraaaa.....:cherry:
şaka bir yana emeğinize tekerinize sağlık saygılar en kısa zamanda görüşmek üzere...:cat:
şaka bir yana emeğinize tekerinize sağlık saygılar en kısa zamanda görüşmek üzere...:cat: