[mt Izmir] Gündoğumundan Günbatımına Izmir

Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Murat abi bayrağı indirmemişsiniz bakıyorum yere hafta sonu devriyeleri devam ediyor, bakıyorum formunuda kaybetmemişsin her molada çaylar önünüzde bide termos var...:cat:.....olum gökalp motoru 50 bine dayayacaksın yakında dinlendir biraz şunu...:p....ahmedim bu iki kafadar seni yatağından zorlamı kaldırdılar sabahın beşinde yollara vurdular uyma şunlaraaaa.....:cherry:

şaka bir yana emeğinize tekerinize sağlık saygılar en kısa zamanda görüşmek üzere...:cat:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Abilerim çok güzel bir gezi olmuş.Paylaşım için teşekkürler...İnşallah bana da nasip olur...
Saygılar:bounce:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Murat abi bayrağı indirmemişsiniz bakıyorum yere hafta sonu devriyeleri devam ediyor, bakıyorum formunuda kaybetmemişsin her molada çaylar önünüzde bide termos var...:cat:.....olum gökalp motoru 50 bine dayayacaksın yakında dinlendir biraz şunu...:p....ahmedim bu iki kafadar seni yatağından zorlamı kaldırdılar sabahın beşinde yollara vurdular uyma şunlaraaaa.....:cherry:

şaka bir yana emeğinize tekerinize sağlık saygılar en kısa zamanda görüşmek üzere...:cat:

kardeşim sen yoksun diye devriye bayrağı bize kaldı napalım. Eeee bildiğin gibi çaysız yola çıkmam. Şimdilik sensiz yapıyoruz bu devriyeleri ama gelince beraber de yaparız. senin o bilmecelerinle ve sorularınla yaptığımız gezilerin tadı hala damağımda.:cat::rendeer:
ahmet kendide inanamadı nasıl kalktığınına. gökalp e gelince onun motosiklet kendisini transalp sanıyor artık:queen:

Abilerim çok güzel bir gezi olmuş.Paylaşım için teşekkürler...İnşallah bana da nasip olur...
Saygılar:bounce:

teşekkür ederim inşallah sana da nasip olur. sevgilerle:cat::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
itinayla artçı olunur,hareket halindeki motordan foto çekilir,basit tamir ve bakımlar yapılır,gezilere organizasyonlara gidilir....:):)

abiler beni de götürün beni de gezdiriiinnn :p

çok güzel bi gezi olmuş ya,ellerinize sağlık mutlu mesut nice gezilere....:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
Abi müthiş manzaralar yollar ve fevkalade bir gezi..Burası izmir'in neresi yaw? başka bi yer mi
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Murat abi bayrağı indirmemişsiniz bakıyorum yere hafta sonu devriyeleri devam ediyor, bakıyorum formunuda kaybetmemişsin her molada çaylar önünüzde bide termos var...:cat:.....olum gökalp motoru 50 bine dayayacaksın yakında dinlendir biraz şunu...:p....ahmedim bu iki kafadar seni yatağından zorlamı kaldırdılar sabahın beşinde yollara vurdular uyma şunlaraaaa.....:cherry:

şaka bir yana emeğinize tekerinize sağlık saygılar en kısa zamanda görüşmek üzere...:cat:

vay davut bu senmisin maşşallah kardeşime topladın inşallah kendini nasipse fuarda gürüşürüz varmı bir isteyin benden emesenden yaz bana babayada saygılar sellamlar :rendeer:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
arkadaslar guzel bı gezı olmus fotolarda cok ıyı. paylasım ıcın tesekkurler.
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Ahhhh içim gitti Murat Abi bu kadar acımasız olma bütün gün denize bakıyoruz motorumla işyerinde ama bu kadar güzel manzaralar nerdeeee.
Gerçekten çok güzel bir gezi olmuş :cat:
Umarım benimde vaktim böyle güzel yerleri gezebilecek.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
itinayla artçı olunur,hareket halindeki motordan foto çekilir,basit tamir ve bakımlar yapılır,gezilere organizasyonlara gidilir....:):)

abiler beni de götürün beni de gezdiriiinnn :p

çok güzel bi gezi olmuş ya,ellerinize sağlık mutlu mesut nice gezilere....:rendeer::rendeer::rendeer:

başka gezilere inşallah:cat::queen:

Abi müthiş manzaralar yollar ve fevkalade bir gezi..Burası izmir'in neresi yaw? başka bi yer mi

izmir izmir ama izmirin saklı bahçeleri



arkadaslar guzel bı gezı olmus fotolarda cok ıyı. paylasım ıcın tesekkurler.

teşekkürler


Ahhhh içim gitti Murat Abi bu kadar acımasız olma bütün gün denize bakıyoruz motorumla işyerinde ama bu kadar güzel manzaralar nerdeeee.
Gerçekten çok güzel bir gezi olmuş :cat:
Umarım benimde vaktim böyle güzel yerleri gezebilecek.

yaaaa erdem bi haftasonunu boşalt gene gidelim. için eriyecek eminim ki.
 
Katılım
22 Mar 2008
Mesajlar
74
abi harika yaaa bende ilk motorumu almayı düşünüyom benide bekleyin bi gün düzenleyelim ama böyle çok kişi olalım o zaman daha zevkli olmazmı :) :)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Harika bir gezi olmuş....Karaburun tarfı herzaman güzeldir.
inşallah birgün aynını hepbirlikte tekrarlarız...
bu arada, fotoğrafını çektiğiniz o güzel ahşap tekne ( adı Pusula ) birzamanlar birlikte yaptırdığımız bir arkadaşım ve bana aitti:salut:malesef satmak zorunda kaldık.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Çok güzel fotoğraflar. Süper gezmişsiniz. Gezinin fotoğraflanması böyle olur işte. Teşekkürler..
 
Katılım
9 Ocak 2008
Mesajlar
39
Güzel İzmir'imizde, çok güzel bir gezi, Mordoğan, Karaburun tarafları gerçekten harika... Sunum içinde elinize sağlık...
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
manzara dehset yaaa harıka bı gezı olmus...ben burayı karaburuna benzettım yanlısmı benzettım...ama ben bı ankaralıyım mazur gorun yanlıssa:p
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
83
cok güzel yerlerde gezmişsiniz gerçekten motorunuza ve size bol ömürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst