[mt Izmir] Gündoğumundan Günbatımına Izmir

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
[MT İZMİR] Gündoğumundan Günbatımına Izmir

bir pazar sabahı saat 05 gibi çıktık yola ve 22 gibi tekrar başladığımız yere döndük. muhteşem geziden muhteşem manzaralar. yorumlarınızı bekliyorum.

cimg5731ij4.jpg

evin önündeyiz, güneş daha doğmadı.

cimg5734js1.jpg



cimg5738rx5.jpg

sabah kahvaltımız, yola aç çıkmamak lazım


cimg5739sh7.jpg




cimg5740pe2.jpg



cimg5743mx6.jpg

ilk mola yerimiz


cimg5745oh9.jpg



cimg5746gw5.jpg

bakkalın açılmasını bekliyoruz. sabah sabah ekmek peynir gazete alacağız.


cimg5749vu4.jpg



cimg5750la6.jpg



cimg5752sl0.jpg

Duyulmaz bu adayı almaya niyetlendi. Burası özelleştirilirse kesin biz alırız.


cimg5754zx3.jpg




cimg5755ge6.jpg




cimg5756qb9.jpg




cimg5757sp5.jpg






cimg5758wa5.jpg






cimg5759kd0.jpg

ikinci mola yerimiz. burada çay içelim dedik



cimg5762cu8.jpg






cimg5766lj1.jpg






cimg5768eh2.jpg






cimg5773ng9.jpg






cimg5774xe9.jpg






cimg5778rl3.jpg

biraz da balık tutalım:queen:



cimg5784mw4.jpg





cimg5789jb3.jpg






cimg5792ys1.jpg

yine yollardayız


cimg5793ls0.jpg





cimg5794ca4.jpg






cimg5795gp1.jpg

üçüncü mola yerimiz




cimg5797wy2.jpg





cimg5799zn6.jpg





cimg5801pn7.jpg






cimg5806ri0.jpg






cimg5808wd4.jpg

tam wallpaper lıık fotoğraflar.


cimg5809wv8.jpg






cimg5810ux3.jpg






cimg5811lb6.jpg






cimg5813rz0.jpg






cimg5815ea4.jpg







cimg5818fj2.jpg

şahane dağ yolları ve virajları



cimg5819qo6.jpg






cimg5820lo9.jpg

bulutlara varır mıyım acaba?




cimg5821ln7.jpg






cimg5822ea2.jpg







cimg5823xs8.jpg








cimg5829yu7.jpg








cimg5834gx0.jpg

oksijen çarptı halaya başladık yada rap yapıyorduk emin değilim:queen:




cimg5836zn6.jpg





cimg5837ch1.jpg

yine virajlar




cimg5842zt4.jpg







cimg5843qk8.jpg







cimg5844sz1.jpg








cimg5846ni0.jpg







cimg5848tf9.jpg

ormanlık yollardaydık. mis gibi çam kokuyordu




cimg5851ea7.jpg





cimg5854ui0.jpg





cimg5858qf2.jpg







cimg5859vf3.jpg







cimg5860uz7.jpg







cimg5866ds8.jpg






cimg5869wl1.jpg

manzaraya bakın



cimg5870tu4.jpg





cimg5871zg2.jpg




cimg5874ot6.jpg



cimg5875og9.jpg





cimg5877nm0.jpg





cimg5879qy5.jpg






cimg5881cb7.jpg






cimg5882ag8.jpg




cimg5886ny4.jpg




cimg5887di4.jpg




cimg5892ic4.jpg





cimg5896fq2.jpg





cimg5897nu3.jpg





cimg5900af8.jpg




cimg5910rz6.jpg



cimg5915yw6.jpg





cimg5907mr5.jpg




cimg5905cc5.jpg




cimg5904qw7.jpg





cimg5930la0.jpg


ve son.

yaklaşık 300-320 km kadar yol yaptık ama her dakikası harikaydı.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
etiketten anladığım kadarıyla balık tutamadınız:)

manzara müthiş güzellikte,güzel gezi olmuş:rendeer:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Eveeeeeeeetttttt kıskanmadım desem sanırsam biras yalan olacak :)..
Ne yalan söliyeyim çok güzel bir gezi olmuş. :rendeer:.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
etiketten anladığım kadarıyla balık tutamadınız:)

manzara müthiş güzellikte,güzel gezi olmuş:rendeer:

evet ya amacımız balık tutmaktı ama malesef bizim geleceğimizi duyan balıklar kıyıdan açığa kaçmış. bizde elimiz boş döndük. yakaladıklarımız ise ufak olduğu için suya geri salmak sorunda kaldık:cat:
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Lem Murat nerden aldın bu kartpostalları banada lazım :mrgreen:
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
24
tekerinize sağlık arkaadaşlar güzel bi gezii, güzergahı yazabilirmisiniz, balıklıova yı farkettim resimlerde ama bazı yerleri çıkaramadımm, paylaşımaa tşk.ler...
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
wallace muratım ne güzel gezmişiniz yaw:)
ama balıkların fotosunu çekmeden duyulmaz efendi onları ekmek arası yapıp yemiş ::ranntign::ranntign
bide utanmadan yerken fotosunu çektirmiş::angry2::::angry2::::angry2::

tekerinize emeğinize motorlarınıza canlarınıza sağlık kardeşlerim :):rendeer::rendeer:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Hocam hacım Muratım Deli Dolu Pakelim
eline koluna sağlık vallaa yaaa bu kadar fotoyu eklemişsin 13 saatlik (dile kolay) karaburun yarımadasında kayboluş ve varoluş belgeselininin tüm fotoları için teşekkürler :rendeer: :wiinkk:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
31
tekerinize sağlık arkaadaşlar güzel bi gezii, güzergahı yazabilirmisiniz, balıklıova yı farkettim resimlerde ama bazı yerleri çıkaramadımm, paylaşımaa tşk.ler...

balıklıova,ıldırı,karareis,küçükbahçe,yaylaköy,karaburun,mordoğan.

murat harika bir gezi olmuş.koca karaburun yarımadasını çepeçevre dolaşmışsınız.allah içinize sindirsin.bir gün önce aynı yolları annem ve babamı gezdirmek için arabayla ben yaptım.harika virajların olduğu motorcuların zevkle sürüş yapacağı yollar.tam bir viraj cenneti.aynı zamanda benim zodiac botla sık sık balığa gittiğim yerler.(sanırım nickimden belli oluyordur:mrgreen:)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
murat süüper gezmişsiniz dostum,imrendim doğrusu,peki sabah 05:00 de nasıl buluştunuz? şaştım kaldım vallaha
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
murat harika bir gezi olmuş.koca karaburun yarımadasını çepeçevre dolaşmışsınız.allah içinize sindirsin.bir gün önce aynı yolları annem ve babamı gezdirmek için arabayla ben yaptım.harika virajların olduğu motorcuların zevkle sürüş yapacağı yollar.tam bir viraj cenneti.aynı zamanda benim zodiac botla sık sık balığa gittiğim yerler.(sanırım nickimden belli oluyordur:mrgreen:)

vayyyyy kimler gelmiş kimler. nazmi abi bi günde bizi çıkart balığa o botla. kıyıdan pek bişey tutamadık abi. zaten o yolları ve manzaraları görünce balığı unuttuk. hele ki papatyalı yollar mest etti bizi
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
mükemmel olmuş murat abi :cat:
teşekkürler erenim. bigünde beraber çıkarız.:cat:

murat süüper gezmişsiniz dostum,imrendim doğrusu,peki sabah 05:00 de nasıl buluştunuz? şaştım kaldım vallaha

valla inanması zor ama başardık. işin ucunda balı yol doğa olunca kalkılıyor be mustafam.

martıları ve dalgıçları unutmayalımmmm :queen::queen:

evet ya hayatımda senin kadar doğayla barışık birisini daha görmedim. videolar yakında eklenecek sen düşün gerisini:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Abi napmışsınız ya ayıp denen birşey var :salut: giden var gidemeyen var.Hani Rahmi abinin dediği gibi tam kartpostallık olmuş resimler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst