- Katılım
- 5 Kas 2005
- Mesajlar
- 191
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar bu haftaki gezimiz Dalyan İztuzu'ydu. Sabah saat 11 de Gökova kavşağında buluştuk ve hiç beklemeden Akçapınar'a gidip bi kahvaltı yaptık o arada Bodrum ekibini bekliyorduk tam zamanlama ile onlarda geldi ufak bi yemek molasından sonra doğru Köyceğiz'e Mehmet abilerin evine gittik onları almak için sonrasında hepberaber yola çıktık. Evet resimlere bi klasik haline getirdiğimiz Atamızın önünde toplanıp verdiğimiz pozlarla başlıyorum...:cat:
Mehmet abinin evinde beklerken
ve Kameramanlarımız Ahmet Abi ve Melahat Abla
Bi ara sıcaktan ne yaptıgını unuttu dans etmeye başladı :queen:
Ama sonra manzarayı değerlirmenin daha iyi fikir oldugunu düşündü
İztuzu'na inmeden önce demiratlarımız
Plaja yürüyoruz
İllegalrider
Kaptantiger
İztuzu'ndan ayrılmadan son manzaramız
Bi yemek molası verdik ve GAZOZ NE VAR?
Çimleri gördük ve yayıldık
İllegal ve ben hamak sefası yaptık
Uçan Köpek Badem (bugün başımızı yakacaktı kızımız)
Vee İşte MT bayanlarımız
Şahin sağolsun agrısına rağmen eğilip resmi mi çekti
Küçük MT ci kızımız
Benden bu kadar...:rendeer: :rendeer: :rendeer:
Mehmet abinin evinde beklerken
ve Kameramanlarımız Ahmet Abi ve Melahat Abla
Bi ara sıcaktan ne yaptıgını unuttu dans etmeye başladı :queen:
Ama sonra manzarayı değerlirmenin daha iyi fikir oldugunu düşündü
İztuzu'na inmeden önce demiratlarımız
Plaja yürüyoruz
İllegalrider
Kaptantiger
İztuzu'ndan ayrılmadan son manzaramız
Bi yemek molası verdik ve GAZOZ NE VAR?
Çimleri gördük ve yayıldık
İllegal ve ben hamak sefası yaptık
Uçan Köpek Badem (bugün başımızı yakacaktı kızımız)
Vee İşte MT bayanlarımız
Şahin sağolsun agrısına rağmen eğilip resmi mi çekti
Küçük MT ci kızımız
Benden bu kadar...:rendeer: :rendeer: :rendeer:
Son düzenleme:




























