- Katılım
- 9 Eyl 2006
- Mesajlar
- 332
çok güzel geezi olmuş.maşallah ...nazar değmesin buarada illegal dl 650 yakışmış.allah sanada banada dl650 versin...tabi para bulursak...
gezileriniz mükemmel abilerim ablalarım ama rakıyı fondip yapıp motora binmek size ve motor camiasına hiç yakışmıyor saygılarımla.adanalı001
gezileriniz mükemmel abilerim ablalarım ama rakıyı fondip yapıp motora binmek size ve motor camiasına hiç yakışmıyor saygılarımla.adanalı001
buarada illegal dl 650 yakışmış.allah sanada banada dl650 versin...tabi para bulursak...
gezileriniz mükemmel abilerim ablalarım ama rakıyı fondip yapıp motora binmek size ve motor camiasına hiç yakışmıyor saygılarımla.adanalı001