[MT MUĞLA] 14.04.2007 Dalyan İztuzu Gezimiz

Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
Bu hafta sonu da yine çok güzel dostlarla, çok güzel yerlere gittik. İşte bizim çektiğimiz karelerden seçmece.

Cumartesi sabahı Afife & Mehmet Omurcalının evinde toplandık.
0002033ia0.jpg


0002034pg0.jpg


evden İztuzuna hareket
1006356cf8.jpg


0002037na5.jpg


1006367vc5.jpg


kameraman meloş görüntü peşinde
0002039nq0.jpg


ve dünya cenneti İztuzu plajı
1006382xm9.jpg


dsc00205tq1.jpg


karpuz kabuğu düşmeden denize girenler
0002046lf5.jpg


0002048kk9.jpg


1006394yq1.jpg


ve Dalyandayız
1006423wu9.jpg


Köyceğizde aşk başkadır
0002057nw0.jpg


Mehmet abimiz günün anlam ve ehemmiyetini belirten konuşmasını yapıyor
0002058jv8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
2
Dalyan gezisi

Memleketimde şöle bir gezinti yapmış oralara gitmiş gibi oldum. Yazın tekrarlarsanız ben de Ortaca'da olucam. İstanbul'da paslandık iyice... Hepiniz sağlıcakla kalınız.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
arkadaşlar hepinize teşekkürler
aksaklıkları giderebildim gibi , şimdilik
bakalım artık , neyse herkee teşekkürler
daha nice kazasız belasız gezilere
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
heheheheh intikamım acı olacak.yine yaktınız beni.23 yılda kasa kasa karizma yaptım.internet aleminde yıktınız 1 saatte emeklerimi:queen:

ahh can abi sende mi balona başladın artık:cherry:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
şahin kardeşim sen birde benim tipe bak
zaten 0'karizmaydı indi eksilere
laesci, intikaaaaaaaaaaaaaaaaam :queen:
banro abi o kadar kötü müyüm ya alla alla :queen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
zaten pazar günü hastahanelik olduk.çıkartacağım acısını hiç korkmayın siz.hele bir iyileşeyim neşem yerine gelsin o zaman görün:queen: şimdilik ben yatayım başım dönüyor oturduğum yerde .cumartesiye hazır hale gelmem lazım.her tarafım antibiyotik kokuyor.

intikamda antibiyotik kokacak:queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
vayyyyy mugla mt olayı aşmış. ya diyorum ki mugla mt ye kayıt yaptırmak için neler gerekiyor. gezilere katılamasamda topige katılmak için kimligin önlü arkalı fotokopisini göndersem yeterli olur mu? başka birşey gerekiyor mu?:silent:

yarın nufus müdürlügüne gidiyorum dogum yerimi muğla yapsınlar:salut: :salut: :salut:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
elint sen gel ben kaydı yaparım dayı amca hesabı torpil buluruz sana.hiç korkma.hatta ben gidiyrum mayısta benim yerimi sen al
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
vayy can abime bak oda başlamışş balona ee ne demişler boynuz kulagı geçer...

helal can abi cok başarılısın .... destekcinim..:p
napsam bi video hazrıliimmi size sezona başlamadan ??

img0239tw52kb5.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst