[MT MUĞLA] 14.04.2007 Dalyan İztuzu Gezimiz

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
img0239tw52kb5.jpg
[/QUOTE]

valla bu ben değilim :cyclopsan
laesciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ::rantinp: ::crying::
:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
selimin tedaviden önce ve tedaviden sonraki resimlerini bulursam atacağım.resmen evrim geçirdik birlikte değilmi selim:p ilk gezilerde selimle donup köşe bucak saklanacak yer arıyorduk:queen:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Laesci bana göre en güzel resimleri sen çekmişsin.Çok teşekkürler.Bundan sonra da böyle resimler bekliyorum haberin olsun.:queen:

dsci0001iv0.jpg


dsci0002nu7.jpg


dsci0003jc2.jpg


dsci0008fb4.jpg


dsci0013um2.jpg


dsci0015np7.jpg

yeni üyelerimizden Serra(Bodrum'dan):rendeer:

dsci0016le5.jpg

yorulmayan üyemiz YORGUN 48:queen: :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
5
Teşekkür ederim.çekmeye devam edeceğim :) 30 resim daha var ama siteye koyupta abartmak istemedim :D
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
dsci0017tu3.jpg


dsci0018nb4.jpg


dsci0019bl9.jpg


dsci0020ya1.jpg

Dalyan'dan Denizli motosiklet kulübüne selam olsun:rendeer: :queen:

dsci0038hn0.jpg

Motosiklet kardeşliği tüm dünyaya örnek olsun :rendeer: :queen: :queen: :queen: ...Haftaya yeni serüvenlerde buluşmak üzere hoşçakalın:queen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
evet denizli motosiklet klubüne buradan selam olsun.

umarım bir gün hepbirlikte bir gezi yaparız


bu resme koptum ben yaaa.
12ex8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
Şahin kardeşim haklısın
bazen açıp bakıyorum hala o resimlere
gerçekten arkaya dönüp baktığımda
çok güzel anılarım duruyor
hepbirlikte daha nice gezilere :rendeer:
nice güzel dostluklara :rendeer:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
slm ben bu siteye yeni üye oldum ününü çok duydum, inşallah tanışır ve gezilerinize katılırım . resimlerinize baktım da herralde ben enküçüğünüzüm yalnız ehliyet sınavından kaldım 21 inde sınavım var ve sonraki haftalarda ben de aranızdayım şimdiden teşekkür ederim :cat:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Bigboy48 aramıza hoşgeldin:rendeer: sana ehliyet sınavında başarılar dilerim.En kısa zamanda aramızda görmek isteriz.Sevgiler.
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
teşekkür ederim abi çok heycanlıyım yarın sınav ve bu benim 2. sınavım sadece trafikten girmeme rağmen çok heycanlıyım sizlere katılmayı çok istiyorum :) :)
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
23
Arkadaşlar cok güzel bir gezi olmuş paylaşım için teşekkürler. Eninde sonunda bırakacam burayı gelecem oralara ne harika yerler. Şu istanbul stresinden sonra bu resimler cok iyi geldi. Gezilerinizin devamını diler en yakın zamanda tanışmak dileğiyle....
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
slm muğla mt bu yapıştırma ve tişörtlerden nerden alabiliriz bilgi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
anka kağımız herkese açıktır geldiğinde haberimiz olsun :cat:
bigboy bizim vatanuğlu o işlerle ilgileniyordu
zaten tekrar bi liste hazırlanıcaktı yeni katılımcılar için
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
saol lord sen ortacadamısın ben az önce ordaydım sanayide birine ortaca servisliğini verdik onun evraklarını götürdüm de bilseydim senle tanışırdım yinede herşey için teşekkür ederim
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
wayy be yine giezmişssiniz elinize emeginize saglık cok güzel olmus.bir senem geçti oralarda
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
valla 3 gunde ozledim muglayı :p dolmuş otobus yoruyo adamı...
motoruma atlasam gezsem ohhh ....
mes abicim sana katılıom yaa ınsan sehır gurultusunden sıkılıo bı kac gun sonra ama ıstanbul baskaa :p ynede sana katılıom bzım oralar cennet be ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst