Cittim, Cezdum, Cördüm :) Karadeniz + Gürcistan

Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
10 gün, 3700 km süren beklenen gezi raporuna ufaktan başlayalım :)

İşyerinden ve aileden alınan izinden sonra geriye motosikleti satın almak kalıyordu :)

Çarşamba akşamı motorum CaBbaR’ı satın alıp, imzası kurumadan tatlısını yedik.

0014.jpg


Perşembe akşam hazırlıklarımı yapıp, Cuma günü iş çıkışında yola düştüm.
Rota plan vs hazırlamamıştım tamamen spontane şekilde kayseri hedefleyerek yola düştüm ama Adana’da kaldım :)

1iskenderunamasya725km_800x458.jpg


İş yerimden hareket

2CIMG4304_450x600.jpg


Adanada güzel bir yemek, üstüne arkadaşlarımla göl kenarında bici bici keyfi :)

3CIMG4305_800x600.jpg


4CIMG4308_450x600.jpg


Cumartesi sabahı gün ağarmadan uyanıp kayseriye doğru yollandım, yaşasın otoban beleşşşş :)

5CIMG4312_800x600.jpg


Pozantı da yakıt takviyesi

6_800x600.jpg


Yol üzeri peri baca ziyareti :)

7CIMG4315_800x600.jpg


Kahvaltı kayseride sucuk ekmekle :)

CIMG4318_450x600.jpg


CIMG4317_800x600.jpg


ekürilerimle buluşma

6jyhgjhbjb405301_10151136315094648_1154916711_n_800x600.jpg


Yolda ilerlerken baktım tabelalar bi bulanık geliyo, vizörü sil Allah sil hala bulanık, elimi bi attım gözümde gözlük yok :D
Pastırmacılar parkına döndüm ama gözlükten iz yok malesef...
Hayatımda yediğim en pahalı sucuk ekmek oldu :D
Biraz gözlüksüz sürüp Yozgat Boğazlıyan’da ilk gördüğümüz gözlükçüye girdik..
Gözlükçümüz Vedat abimiz de choppercı ve kendi imkanlarıyla buggy yapmışlar..

CIMG4320_800x600.jpg


CIMG4322_800x600.jpg


CIMG4323_800x600.jpg


Yola devam, istikamet amasya

CIMG4324_800x600.jpg


552075_10151136315579648_1859703696_n_800x600.jpg


CIMG4339_800x600.jpg


CIMG4338_800x600.jpg


CIMG4336_800x600.jpg


CIMG4335_800x600.jpg


CIMG4334_800x600.jpg


CIMG4332_800x600.jpg


Kaykaycı gençler :)

CIMG4331_800x600.jpg


CIMG4330_800x600.jpg


Kaya mezarları

CIMG4327_450x600.jpg


CIMG4326_450x600.jpg


CIMG4325_800x600.jpg



574975_10151120389862310_1144065276_n_800x600.jpg



Hediyelik alışverişi

557456_10151136317394648_296655454_n_800x600.jpg



Hava kararmaya yakın kamp yapacağımız amasya boraboy gölündeyiz

CIMG4340_800x600.jpg


İlk kampımız

CIMG4342_800x600.jpg


Boraboy kampının sabahı

574770_10151136319609648_1704317417_n_800x600.jpg



580023_10151136320169648_2017288092_n1_800x600.jpg



CIMG4348_800x600.jpg


CIMG4346_800x600.jpg


CIMG4345_800x600.jpg


CIMG4344_800x600.jpg


Kamp alanı belediyenin tanzim ettiği ücretsiz ve mükemmel bir yer, dileyenler için restoranda mevcut.

Boraboy’dan Samsun’a hareket etmeden önce son fotoğraflar
546586_10151120393672310_611784732_n_800x600.jpg


545994_10151120387357310_1400364460_n_800x600.jpg


Hiç ayrılasım gelmedi boraboydan, 10 numara 5 yıldız bir kamp yeriydi...

523096_10151136319224648_1700736659_n_800x600.jpg


484408_10151136320584648_1369724631_n_800x600.jpg


431039_10151136318119648_809841862_n_800x600.jpg


400481_10151136316039648_1582256240_n_800x600.jpg


394172_10151120387137310_370592566_n_800x600.jpg


378256_10151136318414648_1737934235_n_800x600.jpg


295175_10151136321634648_1253587622_n_800x600.jpg


284719_10151120392667310_799397236_n_800x600.jpg


185077_10151136317834648_938336698_n_800x600.jpg


Ve boraboy kampını toparlayıp ladik gölü kıyısından geçerek samsuna doğru hareket.


CIMG4350_800x600.jpg


CIMG4349_800x600.jpg
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bu ara herkez Gürcüstana gidiyor haırdır insallah :D güzel paylaşımlar için teşekürler...
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
Amasya bayağı güzelmiş, motorunuz hayırlı olsun.

güzel gezi güzel motor...

Bu ara herkez Gürcüstana gidiyor haırdır insallah :D güzel paylaşımlar için teşekürler...

Paylaşım için teşekkürler. Devamını bekliyoruz.

Teşekkürler :)

Ben giderum batuma da batumin batağina :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:52 ----------

En son samsuna doğru yola çıkmıştık, bugünkü rotamız şu şekilde

1amasyanye182km_800x501.jpg


Samsun

1n_800x600.jpg


Karadenizi ilk kez gören masum köylü :)

2CIMG4354_800x600.jpg


3CIMG4353_800x600.jpg


Amazon heykeli ve aslanlar

4_n_800x600.jpg


5_n_800x600.jpg


6CIMG4351_450x600.jpg


7CIMG4352_450x600.jpg


Samsun teleferiği, 100 mt yüksekliğe 300 mt tel ile ulaşıyor, dandik bulduğumuzdan vazgeçtik, Ordu'da daha güzeli var :)

8_n_800x600.jpg


Kurtuluş Yolu

91_800x600.jpg


92_800x600.jpg


93_800x600.jpg


9_800x600.jpg


10CIMG4361_800x600.jpg


Bandırma Gemisinin sergilendiği alan

11u1_800x600.jpg


11u2_800x600.jpg


11u3_800x600.jpg


Miço :)

11u4_800x600.jpg


ATA'mızın beylik tabancası

11u5_800x600.jpg


11u6_800x600.jpg


11u7_800x600.jpg


11u8_800x600.jpg


11u9_800x600.jpg


11u10_800x600.jpg


11u_800x600.jpg


Samsun denince ilk akla gelen fotoğraf karesi, ATA'mızın anıtı

121.jpg


12.jpg


Yolculuğumuzun 1000. km ödülü :)

122.jpg


Karadeniz halkı çok uyanık, basit kamp yerlerinde 1 gece için 30 TL'den ağızlarını açıyorlar, ayıptır, 40 TL veya daha ucuza pansiyonlar varken 1 çadır için o kadar para istenmez.

Bu gecelik kamp yerimiz, Ordu/Ünye'nin 2 km öncesinde Sahilköy Köyüne ait kamp alanı, 3 çadır için sadece 10 TL verdik :)

kordinatı 41.144148,37.191381

131_800x600.jpg


Kampımızın bekçisi,

E artık ramazan bitti, Alkol zamanı :)


132_800x600.jpg


Gülcan :)
133_800x600.jpg


Sabah erkenden uyanıp kampımızı topluyoruz, Perşembe'de kalan arkadaşlarımıza yetişeceğiz...

134_800x600.jpg


Kahvaltımız çorba,

Mekana girdim,
- Selâmün aleyküm dayı mercimek çorban var mı
-yok

lavaboya gittim

2. arkadaş girdi
- Selâmün aleyküm dayı mercimek çorban var mı
-yok

Lavaboya geldi

3. arkadaş olaydan habersiz
- Selâmün aleyküm dayı mercimek çorban var mı
-Ula beni delirtecekmusunuz yok dedim daaa

Atarlı Esnaf :) :)

136_800x600.jpg


137_800x600.jpg
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
Geldi Bora Abi,
kardeş,resimlerin devamını merakla bekliyorum.


Ünye'den yola çıkmıştık,
Bu gün en uzun, en yorucu, afedersiniz sıçan gibi ıslandığımız, sefil olduğumuz gün :)

Günün rotası

1nyeziganasmelauzungl441km.jpg


Fatsa Sahil yolunun muhteşem virajları ve keriz feneri, pardon deniz feneri :D

1z1.jpg


1z.jpg


Perşembe Uygulama otelinde Adana'dan yola çıkan Murat, Hasan Abi ve Eşi ile buluşıyoruz

2an.jpg


2n.jpg


3_n1.jpg


Hop ordudayız :)

Teleferik mesaiye başlamadığından, varış noktası olan boztepeye motorlarımızla çıkıyoruz :)

3a_n.jpg


3b_n.jpg


4_n.jpg

Yağmur başladı, yağmurluklar giyilsin :)

5_n.jpg


Yağmur yağıyor arkadaşım radyasyon değil :)

6_n.jpg


7CIMG4402.jpg


8_n.jpg


Ordu da bitti, şimdi Zigana geçidine yardırma zamanı :)

9_n.jpg


virajlara, soğuğa, durmayan yağmura dayanamayan Ahmet Abi kenara çekip kendini helvaya veriyor :)

9a_n.jpg


Gelsin kilo kilo akççabatlar, pirzolalar :)

9b_n.jpg


10_n.jpg


11_n.jpg


11a_n.jpg


Yediğim en güzel sütlaç

13_n.jpg


Yağmur çok fena, yağmurluk kreasyonlarımdan farklı bir parçayla yola devam :D

13a_n.jpg


Hedef Sümela Manastırı,

14_n.jpg


Bayram/Tatil olduğundan mahşer yeri gibi kalabalıktı Sümela, debriyaj balatarımızı yaktık dur kalktan, motorla çıkmamıza rağmen 1,5 saat sürmüştür yol...

14a1.jpg


14a.jpg


Giriş ücreti olarak dünya para alıyorlar ama yürüyüş yolları berbat, çok tehlikeli!
Karşıdan gelen biri bana çarptı, geri tutmasa uçuruma yuvarlanacaktım!!!


15_n.jpg


Manastır

16n1.jpg


16n2.jpg


16n3.jpg


16n4.jpg


16n5.jpg


16n6.jpg


16n7.jpg


16n8.jpg


16n9.jpg


16n10.jpg


16n.jpg


Manastır dönüşünde su ve benzin molası...

Botlar nasıl? :)

171.jpg


17.jpg


Ve bu gecenin konaklaması Uzungöl :)

20n.jpg
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
Tebrikler, iyi yol yapmışsınız.

Bu arada ;
http://i1098.photobucket.com/albums/g373/elint4837/batum/IMAG0339.jpg
http://www.motosiklet.net/forum/etk...i-rezaleti-ve-fotograflari-3.html#post2789915

Bu fotograftakinin sen olma ihtmali nedir?

Festival alanında 1-2 tane mt yelegi giyeni görmüştüm ama görmemle kaybolmaları bir oldu. En son "buralarda biryerlerdeydi" diyerek üstteki fotografı çekmiştim. Tahminlerin dogru çıkmış :)

Birayı kafaya diken benim :)
Yeleğim de vardı :)
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
bende de şöyle bir şey var :)

558225_10151008270037400_715259477_n.jpg



birde anlamadıgım tireboludan içeri neden saptınız?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
güzel gezi olmuş ama yağmur olmasa daha da keyifli olurmuş...
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
bende de şöyle bir şey var :)
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/558225_10151008270037400_715259477_n.jpg
birde anlamadıgım tireboludan içeri neden saptınız?

Güvenik ayarlarından göremiyorum malesef, ziganaya çıkmak için

süper........................

teşekkürler

Debriyaj nasıl gider hemen ya o kadar dur kalkla anlamadım.

Gitmedi tabi, mübalağa ettim biraz, trafik durumunu anlatmak için

güzel gezi olmuş ama yağmur olmasa daha da keyifli olurmuş...

teşekkürler, karadeniz bu, yağmursuz olur mu hiç :)
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1
Siz ladik gölü kıyısında resim çekinirken ben yanızdan araba ile geçtim ::) imrenerek bakmıştım. Güzel bir gezi tebrik ederim...
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
Siz ladik gölü kıyısında resim çekinirken ben yanızdan araba ile geçtim ::) imrenerek bakmıştım. Güzel bir gezi tebrik ederim...

Dünya küçük :)


Devam edelim....

Bugünün rotası :)

1uzunglayder160km_749x600.jpg


Zorlu zigana maçka sümela parkurundan sonra 12 saat yağmur altında motosiklet kullandığımızdan bitkin bir halde uzungöle varmıştık...

Nerde kamp kursak, hangi pansiyonda kalsak düşünceleriyle kıvranırken aşağıdaki ağaç evi kiraladık, sıradan pansiyonlar kişi başı 80-90 TL'den ağızlarını açıyorken 200 TL'ye 1 gece konakladık, 2 oda 1 salon 6 yatak kapasitesi var, gayet makul ve keyifli bir yer oldu bizim için :)

2n_800x600.jpg


içeriden bir kare

3_800x600.jpg


4_n_800x600.jpg


Uzungölün 1-2 km ilerisinde nehir kenarında evimiz.

4a_n_800x600.jpg


Karadeniz fıkraları meşhurdur bilirsiniz, bu evde de güzel fıkralara imza attık :D
Gecenin bir vakti kendimizi odalara atmışız, sıcacık bir duş alıp hemen uyuma derdindeyim, duşun daha 2.dakikasında köpüklü bir haldeyken su kesildi !!!

Kiraladığımız arkadaşı aradık, abi köyün genelinde su kesildi, isterseniz dereden kovayla su alın dedi !! fıkra gibi :D

neyse yarım saat sonra sular geldi, ben köpüklü köpüklü kurulanmak zorunda kaldım tabi !!!

Sabahında yine fıkra gibi bir olay yaşadık :D

CBF'li Ahmet Abim motorunun anahtarını Hasan Abi'nin ADV'sinde unutmuş :D
Hasan Abi'ler bizden yarım saat önce yola düştüler, atladım motörüme yardıra yardıra onları yakalamaya çalıştım :D

Neyse anahtarı alıp 50 gidiş 50 dönüş 100 km gereksiz yol yaptıktan sonra eve döndüm,
Ahmet Abi yürümesin diye anahtarlığı sallayıp geldiği yöne doğru bakmadan attım, elim ayarsızmış :D

Anahtar ağaçta kaldı, anahtarlığın rengi yeşil :D

Çırp Allah çırp ağacı :D

Zor bulduk anahtarı :D

5_n_450x600.jpg


Uzungöl'den kareler... Kartpostallardaki Uzungöl yok bu arada, her tarafı beton, bina !!!

6_n_800x600.jpg


6a_n_800x600.jpg


7_800x600.jpg


8_800x600.jpg


9_n_800x600.jpg


Zor da olsa uzungölden ayrılıyoruz...
yine karanlık ve yağmur altında ayder'e tırmanıyoruz...

Ayder'in yukarısında Galer Düzü diye bir kamp bölgesi olduğunu duymuştum, Ayderin bitiminden 6-7 km toprak yoldan devam edince Galer düzü'ne ulaşabiliyorsunuz.

Yusuf'un yerine gece vardık, hemen sıcacık çorbaya verdik kendimizi :)

101_800x600.jpg


Çorbadan aldığımız enerjiyle çadırlarımızı kuruyoruz.
102_800x600.jpg



103_800x600.jpg


105_800x600.jpg


Sırada leziz mi leziz Sac Kavurmamız var :)

107_800x600.jpg


Çorba 4 TL, Sac Kavurma 10 TL, gayet uygun, ekmekleri kendiler yapıyorlar, parmaklarınızı yersiniz :)

10_800x600.jpg


Sabah uyanıyoruz, mekan sahibi Yusuf Abi'nin Anasıyla birlikte Muhlamamızı pişiriyoruz (Yediğim en güzel Muhlamaydı) Fiyatı 7 TL

11a1_800x600.jpg


11a2_800x600.jpg


Mor tshirt'lü Yusuf Abi, Telefonu : 0533 6104909

Kamp için herhangi bir ücret almıyor, yemek vs alış veriş yaparsanız...
Yok ben kendim pişirir kendim çayımı demlerim derseniz, sadece tuvalet için 1 TL alıyor (her sefere değil 1 kereye mahsus, kişi başına)

11a3_800x600.jpg


Galer Düzü'nü öğrendiğim, yol boyunca bir kaç kez karşılaştığım ancak şu anda adını hatırlayamadığım Antalyalı Abimle burada da karşılaşıyoruz :)

11a4_800x600.jpg


Pansiyonda kalan arkadaşlarımıza da muhlama yedirip, kampımız toplayıp, inişe geçiyoruz.

Galer düzü'nün koordinatı 40.929386,41.143139

11a5_800x600.jpg


11a6_800x600.jpg


11a7_800x600.jpg


Galer düzünde kamp yapan Alman Karavancılar, Transporter'ı çok güzel tasarlamışlar

11a8_800x600.jpg


11a_800x600.jpg


11b_800x600.jpg


Ayder'den kareler...

12n1_800x600.jpg


12n2_800x600.jpg


12n3_800x600.jpg


12n4_800x600.jpg


12n5_800x600.jpg


12n6_800x600.jpg



12n8_800x600.jpg


12n_800x600.jpg


Karadenizin her köşesinde görebileceğiniz pratik teleferikler :)

13_n1_800x600.jpg


13_n2_800x600.jpg


13_n3_800x600.jpg


13_n_800x600.jpg


151_450x600.jpg


152_450x600.jpg


Gece korktuk, gelir mi diye :D

153_450x600.jpg


154_800x600.jpg


İniş esnasında KAMOK, Kadirli Motosiklet Kulübü ile karşılaşıyoruz, Maşallah 25 kişilik bir ekip olarak gelmişler :)
Onlar Ihlamurlar Altında diye bilinen saçma kamp yerine kelle başı 25 TL'ye kalmışlar...

İskenderun'dan Ali Abi ve Antakya'dan Mustafa'da bu akşam Ayder'e yetişip Kamok ekibiyle kamp yapacak...



155_800x600.jpg


Elveda Ayder...

156_800x600.jpg


157_800x600.jpg


158_800x600.jpg


159_800x600.jpg


1510_800x600.jpg


1511_800x600.jpg


15_800x600.jpg


Bu nerden çıktı be :D

12n7_450x600.jpg


Altta teflon, yağmur, rüzgar geçirmez pantelön, araya dizlik, üstüne kargo pantelön, güzel bir kombinasyon :D
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Festival alanınada gelmişmiydi? Festival alanı MT'li kaynıyormuş farkında degiliz :) Birdahakine MT pankartı asmak lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst