- Katılım
- 28 Ocak 2006
- Mesajlar
- 524
- Konu Yazar
- #1
10 gün, 3700 km süren beklenen gezi raporuna ufaktan başlayalım 
İşyerinden ve aileden alınan izinden sonra geriye motosikleti satın almak kalıyordu
Çarşamba akşamı motorum CaBbaRı satın alıp, imzası kurumadan tatlısını yedik.
Perşembe akşam hazırlıklarımı yapıp, Cuma günü iş çıkışında yola düştüm.
Rota plan vs hazırlamamıştım tamamen spontane şekilde kayseri hedefleyerek yola düştüm ama Adanada kaldım
İş yerimden hareket
Adanada güzel bir yemek, üstüne arkadaşlarımla göl kenarında bici bici keyfi
Cumartesi sabahı gün ağarmadan uyanıp kayseriye doğru yollandım, yaşasın otoban beleşşşş
Pozantı da yakıt takviyesi
Yol üzeri peri baca ziyareti
Kahvaltı kayseride sucuk ekmekle
ekürilerimle buluşma
Yolda ilerlerken baktım tabelalar bi bulanık geliyo, vizörü sil Allah sil hala bulanık, elimi bi attım gözümde gözlük yok
Pastırmacılar parkına döndüm ama gözlükten iz yok malesef...
Hayatımda yediğim en pahalı sucuk ekmek oldu
Biraz gözlüksüz sürüp Yozgat Boğazlıyanda ilk gördüğümüz gözlükçüye girdik..
Gözlükçümüz Vedat abimiz de choppercı ve kendi imkanlarıyla buggy yapmışlar..
Yola devam, istikamet amasya
Kaykaycı gençler
Kaya mezarları
Hediyelik alışverişi
Hava kararmaya yakın kamp yapacağımız amasya boraboy gölündeyiz
İlk kampımız
Boraboy kampının sabahı
Kamp alanı belediyenin tanzim ettiği ücretsiz ve mükemmel bir yer, dileyenler için restoranda mevcut.
Boraboydan Samsuna hareket etmeden önce son fotoğraflar
Hiç ayrılasım gelmedi boraboydan, 10 numara 5 yıldız bir kamp yeriydi...
Ve boraboy kampını toparlayıp ladik gölü kıyısından geçerek samsuna doğru hareket.
İşyerinden ve aileden alınan izinden sonra geriye motosikleti satın almak kalıyordu
Çarşamba akşamı motorum CaBbaRı satın alıp, imzası kurumadan tatlısını yedik.
Perşembe akşam hazırlıklarımı yapıp, Cuma günü iş çıkışında yola düştüm.
Rota plan vs hazırlamamıştım tamamen spontane şekilde kayseri hedefleyerek yola düştüm ama Adanada kaldım
İş yerimden hareket
Adanada güzel bir yemek, üstüne arkadaşlarımla göl kenarında bici bici keyfi
Cumartesi sabahı gün ağarmadan uyanıp kayseriye doğru yollandım, yaşasın otoban beleşşşş
Pozantı da yakıt takviyesi
Yol üzeri peri baca ziyareti
Kahvaltı kayseride sucuk ekmekle
ekürilerimle buluşma
Yolda ilerlerken baktım tabelalar bi bulanık geliyo, vizörü sil Allah sil hala bulanık, elimi bi attım gözümde gözlük yok
Pastırmacılar parkına döndüm ama gözlükten iz yok malesef...
Hayatımda yediğim en pahalı sucuk ekmek oldu
Biraz gözlüksüz sürüp Yozgat Boğazlıyanda ilk gördüğümüz gözlükçüye girdik..
Gözlükçümüz Vedat abimiz de choppercı ve kendi imkanlarıyla buggy yapmışlar..
Yola devam, istikamet amasya
Kaykaycı gençler
Kaya mezarları
Hediyelik alışverişi
Hava kararmaya yakın kamp yapacağımız amasya boraboy gölündeyiz
İlk kampımız
Boraboy kampının sabahı
Kamp alanı belediyenin tanzim ettiği ücretsiz ve mükemmel bir yer, dileyenler için restoranda mevcut.
Boraboydan Samsuna hareket etmeden önce son fotoğraflar
Hiç ayrılasım gelmedi boraboydan, 10 numara 5 yıldız bir kamp yeriydi...
Ve boraboy kampını toparlayıp ladik gölü kıyısından geçerek samsuna doğru hareket.