Cittim, Cezdum, Cördüm :) Karadeniz + Gürcistan

Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Güzel bir yol hikayesi olmuş. Paylaşım için teşekkürler.

Biz de oradaydık.

BatumMotosikletFestivali23-26Austos2012325.jpg


Festival diye bir şey yoktu ortada. Cumartesi sabah toparlanıp dönüşe geçtik.

Sizin kadar cesur olup akşamleyin şehir gezisi bile yapamadık. Kampımız bizi tecrit etmek istercesine uzaktaydı.

Navigasyon yok, bize rehberlik edecek hiç kimse yok. Gideriz de yolu kaybederiz diye gece çıkamadık.

Canlı canlı bir Gürcü müziği bile dinleyemeden, hiç bir şey yapmadan geri döndük. Arzu edenler hikayemiz için buraya bakabilir :

http://www.motosiklet.net/forum/etk...tan-batum-motosiklet-festivali-hikayemiz.html
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
Yola fırlayacak 4 ayaklı hayvanlar ve farı olmayan/tek far olan 4 tekerli-2 ayaklı hayvanlardan dolayı gece git-gel yapmak tehlikeliydi malesef :)

Raporunuzu okumuştum, Pankartınızı da görmüştüm ama herkesle tanışıp kaynaşmak mümkün olmadı malesef... Başka etkinliklerde denkleşmek üzere



Güzel bir yol hikayesi olmuş. Paylaşım için teşekkürler.

Biz de oradaydık.

Festival diye bir şey yoktu ortada. Cumartesi sabah toparlanıp dönüşe geçtik.

Sizin kadar cesur olup akşamleyin şehir gezisi bile yapamadık. Kampımız bizi tecrit etmek istercesine uzaktaydı.

Navigasyon yok, bize rehberlik edecek hiç kimse yok. Gideriz de yolu kaybederiz diye gece çıkamadık.

Canlı canlı bir Gürcü müziği bile dinleyemeden, hiç bir şey yapmadan geri döndük. Arzu edenler hikayemiz için buraya bakabilir :

http://www.motosiklet.net/forum/etk...tan-batum-motosiklet-festivali-hikayemiz.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst