- Katılım
- 25 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,154
Güzel bir yol hikayesi olmuş. Paylaşım için teşekkürler.
Biz de oradaydık.
Festival diye bir şey yoktu ortada. Cumartesi sabah toparlanıp dönüşe geçtik.
Sizin kadar cesur olup akşamleyin şehir gezisi bile yapamadık. Kampımız bizi tecrit etmek istercesine uzaktaydı.
Navigasyon yok, bize rehberlik edecek hiç kimse yok. Gideriz de yolu kaybederiz diye gece çıkamadık.
Canlı canlı bir Gürcü müziği bile dinleyemeden, hiç bir şey yapmadan geri döndük. Arzu edenler hikayemiz için buraya bakabilir :
http://www.motosiklet.net/forum/etk...tan-batum-motosiklet-festivali-hikayemiz.html
Biz de oradaydık.
Festival diye bir şey yoktu ortada. Cumartesi sabah toparlanıp dönüşe geçtik.
Sizin kadar cesur olup akşamleyin şehir gezisi bile yapamadık. Kampımız bizi tecrit etmek istercesine uzaktaydı.
Navigasyon yok, bize rehberlik edecek hiç kimse yok. Gideriz de yolu kaybederiz diye gece çıkamadık.
Canlı canlı bir Gürcü müziği bile dinleyemeden, hiç bir şey yapmadan geri döndük. Arzu edenler hikayemiz için buraya bakabilir :
http://www.motosiklet.net/forum/etk...tan-batum-motosiklet-festivali-hikayemiz.html