Cittim, Cezdum, Cördüm :) Karadeniz + Gürcistan

Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Ah memleketim Amasya'nın fotoğraflarını görmek ayrı bir güzel oldu :) Teşekkürler, fotoğraflar oldukça güzel ve belli ki gezide çok güzel geçmiş.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
kıskanıyorum böyle gezenleri! helal olsun maşallah, resimler çok hoş, teşekkür ederim.
Kazasız sürüşler.
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
Unutulan birkaç fotoğraf,

Kamok'tan Reşit...

1az_800x600.jpg


Zil Kale

1b_450x600.jpg


1c_800x600.jpg


1d_800x600.jpg


1e_800x600.jpg


Birkaç eksiğimizi gidermek için Rize'ye uğramıştık

20_800x600.jpg


21_800x600.jpg


Ve bugünün rotası

1ayderborka160km_800x572.jpg


Artvin Arhavi Ortacalar mevkiine doğru ADV'den görüntü :)

3_n_800x600.jpg


Çifte Kemer / Çifte Köprü

4a1_800x600.jpg


SS nasıl aldım ben de anlamadım,içimde Enduro alevi yanıyorken :D

4a4_800x600.jpg


4a7_800x600.jpg


4a_800x600.jpg


4ab_800x600.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------

Bir anda etrafımızı çekik gözlü turistler sardı :)

Ve başladık Gayda eşliğinde horona, bilen yok sallamasyom havası :D

4ahoron1_800x600.jpg


4ahoron2_800x600.jpg


4ahoron_800x600.jpg


O kadar horon teptik, sırada ziyafet var :D

Alabalık (kırmızı beneklisini hiç bir yerde bulamadık :( )

5yemek1_800x600.jpg


Hamsili ekmek

5yemek3_450x600.jpg


İmha ekibi :D

5yemek4_800x600.jpg


Pide

5yemek5_800x600.jpg


Kara lahana sarması

5yemek6_450x600.jpg


Bi daha pide :D

5yemek7_800x600.jpg


Laz böreği :)

5yemek_450x600.jpg


Zararlı heyvanattan korunmak için süper bir icat :)
Su doluyor,

5yemekzil1_800x600.jpg


Terazinin dengesi bozulunca zil çalıyor :)

5yemekzil2_800x600.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

Mençuna Şelalesi :

Yine SS'le zorlu yerlere girmeye çalışıyorum :D

6mencuna1_800x600.jpg


6mencuna2_800x600.jpg


6mencuna3_800x600.jpg


6mencuna4_450x600.jpg


6mencuna5_800x600.jpg


6mencuna6_800x600.jpg


6mencuna7_800x600.jpg


6mencuna8_800x600.jpg


6mencuna_800x600.jpg


Sırada ortacalar yolları

7ortaca1_800x600.jpg


7ortaca2_800x600.jpg


7ortaca3_800x600.jpg


7ortaca4_800x600.jpg


Ortacalar'dan çiftekemer

7ortaca_800x600.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------

Vee beklenen an Borçka Karagöl

91_800x600.jpg


Suda yürüyebilen David Çamurfield :D

92_800x600.jpg



93_800x600.jpg


94_800x600.jpg


95_800x130.jpg


96_800x600.jpg


97_800x600.jpg


98_800x600.jpg


99_800x600.jpg


9_800x600.jpg


10borcka1_800x600.jpg


Adamlar öyle bir yere kamp kurmuş ki bulamadık yerlerini, karşı kıyıya geçtiğimizde de kaybolmuşlardı :) Lost'taki Diğerleri (Others) gibiler :D

10borcka2_800x600.jpg


Pozlara devam :)

10borcka3_800x600.jpg


10borcka4_450x600.jpg


10borcka5_800x600.jpg


10borcka6_800x600.jpg


10borcka7_800x600.jpg


10borcka8_800x600.jpg


10borcka9_800x600.jpg


10borcka10_800x600.jpg


10borcka_800x600.jpg


Hava kararmak üzereyken Karagöle varmıştık, dönüp kafkasörde kamp/pansiyon işine girelim dediler, olay çıkardım :)

ağladım zırladım kandırdım burada kamp yapmaya, alış-veriş yapmamıştık ama çanta dibinde kalan ekmek zeytin domates biber çay vs ile geçiştiririz diye düşündük :)

Arkadaki binada kalan Milli Parklar personeli sağolsunlar bize balık, biz onlara salata malzemesi, zeytin ve ekmek ikram ederek güzel bir sofra kurduk, güzel güzel muhabbet ettik.

Sabahına onlar uyanmadan gittiğimiz için vedalaşamadık :(

11borckasabah1_800x600.jpg


11borckasabah2_800x600.jpg


11borckasabah3_800x600.jpg


11borckasabah4_800x600.jpg


11borckasabah5_800x600.jpg


11borckasabah6_800x600.jpg


:D :D Azimle fotoğraf çeken Taşı delermiş :D :D

11borckasabah_800x600.jpg


Sınırı geçmeden önce son mola, Hopa'da.
Hatay'dan gelen arkadaşlarla buluşmak, henüz yaptırmadığım Zorunlu Trafik Sigortasını yaptırmak için duruyoruz...

CIMG4503_800x600.jpg


En torpillisinden, son bir pide yiyelim :)

CIMG4504_800x600.jpg


CIMG4505_800x600.jpg


Ve günün sürprizi, Artvin Arhavi'ye gelin gönderdiğim NX 250'mi görüyorum, hemen önüne atlayıp, sahibine çay vs ısmarlayıp, muhabbet edip vedalaşıyoruz :)

CIMG4506_800x600.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------

Festival alanınada gelmişmiydi? Festival alanı MT'li kaynıyormuş farkında degiliz :) Birdahakine MT pankartı asmak lazım.

Hamok Pankartı etrafında görmen lazımdı ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------

Darısı başınıza arkadaşlar, kesinlikle çok güzel bir geziydi...

Ah memleketim Amasya'nın fotoğraflarını görmek ayrı bir güzel oldu :) Teşekkürler, fotoğraflar oldukça güzel ve belli ki gezide çok güzel geçmiş.

Güzel memleket ;)

kıskanıyorum böyle gezenleri! helal olsun maşallah, resimler çok hoş, teşekkür ederim.
Kazasız sürüşler.

Teşekkürler, hepimize kazasız günler :)

zahmetli keyifli bir gezi tekeriniz düz bassın

Amin, cümlemizin :)
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
karagöl karadeniz turumda gördüğüm en güzel yerdi...çok iyi yapmışsınız gitmekle...10 numara gezi olmuş,çatladım burada...
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
En son Hopa'daydık, en çok merak edilen kısıma geldik galiba :D

Borçka'dan çıkışımız ve yaklaşık olarak Gürcistan'da gezdiğimiz yerler.

A : Borçka Karagöl
B : Batum merkez
C : Kobuleti (Gürcistan'ın Antalya'sı diyorlar )
D : Ermenistan'daki kamp yerimiz :D Şehire 30 km uzak !!!

1borkagrcistan_600x527.jpg


Sarp'a yaklaşıyoruz :)

2_n_600x450.jpg


Kapıdaki işlemler...
Motosikletlere öncelik tanınıyordu, organizasyonun girişimi mi, herzamanki uygulama mı emin değilim.
Sadece 1 TL karşılığında aldığımız kağıtlar için 45 dk sıra bekledik, haricindeki işlemler çabucak bitti, hiç bir arama tarama yapılmadı :)

3_n_600x450.jpg


3a_450x600.jpg


3b_600x450.jpg


Ve Gürcü tarafındayız, organizatör Bayar Bey bizi karşıladı, ilk giren kulüp/grup olduğumuzdan benimle röportaj yapıldı :D

4_n_600x450.jpg


4a_n_600x450.jpg


51_600x450.jpg


52_600x450.jpg


Sınırı geçme ödülüm, 3 lari (3,30 TL) %9 alkol oranlı, tadı miller kadar hafif nefis bir biraydı :D
Milletin gözü değdi :D yarısındayken döküldü :D

5_600x450.jpg


Benzinliğin yerini öğrenmiştik, biraz daha hızlı sürsem veya benzinlik 10 km ötede olsa yolda kalmıştım :D

5a_600x450.jpg


Fullllleeeeeeee :D

5b_n_600x450.jpg


5c_n_600x450.jpg


Şehir merkezine 3-4 km kala Akhaltsikhe tabelasından dağa doğru 25 km çıkınca kamp alanına varıyorsunuz...

6_n_600x450.jpg


Kayıt ve kelle başı 30 TL ödeme!!!

6a_n_600x450.jpg


Gürcü kızlar bizi karşılıyor :)

6b_n_600x450.jpg


Çadırlar kuruluyor :D

6c_n_450x600.jpg


Pankartımızı asıyoruz :)

7_n_600x450.jpg


Festival alanındaki bungalovlar, fiyatını hatırlayınca yazarım...

8festival1_450x600.jpg


8festival2_600x450.jpg


Festival alanının gündüzü

8festival3_600x450.jpg


8festival4_600x450.jpg


8festival5_600x450.jpg


Bayılanzi :)

8festival6_600x450.jpg


8festival8_600x450.jpg


8festival9_600x450.jpg


Festival dere kenarında, pis bir dere, yüzecekmişiz gibi şezlong koymuşlar ! :)

8festival10_600x450.jpg


8festival11_600x450.jpg


Redbull'un parti aracı, programda yazıldığı gibi herhangi bir gösteri yapılmadı !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8festival12_600x450.jpg


8festival13_600x450.jpg


8festival14_600x450.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------

Sıralamalar biraz karışık ama idare edin :)

Batumun gündüzü

9gunduz1_600x450.jpg


Çakma saat kulesi :)

9gunduz2_600x450.jpg


9gunduz3_600x450.jpg


Sovyet hatıraları

9gunduz4_600x450.jpg


9gunduz5_600x450.jpg


Gürcistan'ın yeni yüzü...
Her yerde lüks otel/kumarhane inşaatları mevcut...

9gunduz6_450x600.jpg


9gunduz7_600x450.jpg


9gunduz8_600x450.jpg


Şehirin her yerinde sahipsiz danalar, atlar görebiliyorsunuz, ilk anda yanlış geldik, Hindistan'dayız sandım :D

9gunduz9_600x450.jpg


9gunduz10_600x450.jpg


Türk konsolosluğunun yanındaki mekan, yemek noktalarımızdan...

9gunduz11_600x450.jpg


9gunduz12_600x450.jpg


9gunduz13_600x450.jpg


9gunduz14_600x450.jpg


Gürcüler tam anlamıyla trafik canavarı !!!!

Her an her yerde kaza gördük, Allah bizi korudu...

3 arabadan 2 si tamponsuz, kazalı vuruk, ezik büzük :)

9gunduz15_600x450.jpg


9gunduz16_450x600.jpg


9gunduz17_600x450.jpg


9gunduz18_600x450.jpg


9gunduz19_600x450.jpg


9gunduz20_600x450.jpg


Socar'ın benzini kötü diye duyduk, adı üstünde Socar :D :D

9gunduz21_600x450.jpg


9gunduz22_600x450.jpg


Batum marina

9gunduz23_450x600.jpg


3 öğün pide :D

9gunduz24_600x450.jpg


Heyvanatlar her yerde :)

9gunduz25_600x450.jpg


9gunduz26_600x450.jpg


9gunduz27_600x450.jpg


Kobuleti yolu

9gunduz29_600x450.jpg



9gunduz31_600x450.jpg


9gunduz228_450x600.jpg


9gunduz_450x600.jpg
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Elinize, ayağınıza sağlık. Gerçekten çok güzel, dolu dolu bir gezi olmuş. Devamının gelmesi dileklerim ile, kazasız belasız sürüşler dilerim... :)
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
Elinize, ayağınıza sağlık. Gerçekten çok güzel, dolu dolu bir gezi olmuş. Devamının gelmesi dileklerim ile, kazasız belasız sürüşler dilerim... :)

Teşekkürler :)


Geldik Gürcistan'ın plajlarına :D

Kobuleti Beach

10plaj1_600x450.jpg


10plaj2_600x450.jpg


10plaj6_600x450.jpg


10plaj7_600x450.jpg


10plaj8_600x450.jpg


10plaj9_600x450.jpg


10plaj10_600x450.jpg


10plaj_600x450.jpg


Gonio Beach :) Karadeniz'de ilk yüzdüğüm an, buz gibi bir su bekliyordum ama suyu gayet güzeldi, kumun k'si yok tabii ki :)

10plaj5_600x450.jpg


Ve Batum'un gecesi

11gecen1_450x600.jpg


11gecen2_600x450.jpg


11gecen3_600x450.jpg


11gecen_600x450.jpg


Umut Abi, bizden önce memleketi Giresun'a gitmişti, Batum'da buluştuk...

12songece1_600x450.jpg


Africa Twin

12songece2_450x600.jpg


Hatıra fotoğrafları :)

12songece3_600x450.jpg


Koptıs, coptıs, 300 500 :)

12songece4_600x450.jpg


Foto çekmek yasak ama Casino hatırası :)

Zarar etmeden çıkabildim mekandan :D

12songece5_600x450.jpg


12songece6_600x450.jpg


12songece7_450x600.jpg


Casino'dan kazandıklarımla, çadırımın önüne bi GW çektim :D

12songece_600x450.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:45 ----------

Festivalin beğenilmediğinden bahsetmiştim,

Şehirde küçük Kıbrıs gibi,
alkol, benzin ucuz
kumarhane
3-5 tane mekan
mezbaaane :D

Baktık ki kendimizi tekrar edeceğiz, 2 gece batuma yeter dedik ve dönüş hazırlıklarına başladık.

Cumartesi öğleden sonra festival alanını terkettik, biz çıkarken max 30 çadır kalmıştı !!!

Tekilay, sözümü tuttum Ahmet Abi'ye sarıldım :)

13kampveda1_600x450.jpg


ART Motoakademi'den Mehmet Ağabey, Kayseri'de yanına uğrayamamıştım, pankartımız sayesinde bizi buldu sağolsun :)

13kampveda2_600x450.jpg


13kampveda3_600x450.jpg


Ahmet Abicim, her yerde karşılaşıyoruz :)
Süpersiniz :)

13kampveda4_600x450.jpg


Enduroist İlhan Ağabey :)

13kampveda5_600x450.jpg


13kampveda_600x450.jpg


Şehirde son 1 tur,

Mezbaaaaaneler :D

14sontur1_600x450.jpg


14sontur2_600x450.jpg


14sontur3_600x450.jpg


14sontur4_600x450.jpg


14sontur5_600x450.jpg


Cumartesi/Son gece etkinliğin sahnesi, bu yolda drag yarışları da yapılacaktı... Kalan olduysa ...

14sontur6_600x450.jpg


İşbank hatırası :)

14sontur7_450x600.jpg


turistik pozlar :)

14sontur8_600x450.jpg


14sontur9_450x600.jpg


14sontur10_450x600.jpg


eski & yeni Batumi

14sontur11_600x450.jpg


14sontur12_450x600.jpg


14sontur13_450x600.jpg


14sontur14_600x450.jpg


Son Haçapuri'lerimiz ve nefis meyve sularımız :)

14sontur15_600x450.jpg


14sontur_450x600.jpg


Keşke ADV bir motorum olsada 60 LT filan alabilsem :)
Son damlasına kadar doldurduk depoyu, Giresun'a kadar yetti bize :)

19_600x450.jpg


Bir başkadır Benim Memleketim :) :heart:

20_600x450.jpg
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
Karadenizi gezdik, Batum'u fethettik ve artık dönüş vakti.

Cumartesi akşam üzeri Sarp sınır kapısından çıkış yapıp geceyi Giresun'da geçirdik.
Sabah 5 te uyanıp 5:30 da hareket etmeyi planlıyorduk.

Sabah alarmım çaldığında, telefonun ekranında hala Gürcistan yazdığından (bizden 1 saat ilerideler) yat Ali Abi erken kalktık dedim :D

Meğer saat doğruymuş, ah bu akıllı telefonlar :)

Neyse lafı uzatmayayım, 6:30 gibi ancak hareket edebildik, hedef Sivas üzerinden Hatay'a dönmek.

Günün rotası

batumiskenderun1250km_600x600.jpg


Eğribel geçidi

CIMG4583_800x600.jpg


Yemyeşil Karadeniz'den sonra sıkıcı çorak topraklar...

CIMG4585_800x600.jpg


CIMG4586_800x600.jpg


Şebinkarahisar'da kahvaltı molası verdiğimizde Adanalı arkadaşlarımızla burada denk geliyoruz ve vedalaşıyoruz.
Onlarda geceyi Şebinkarahisar öğretmenevinde geçirmişlerdi...

CIMG4589_800x600.jpg



CIMG4590_800x600.jpg


Sıcak ve kurak havada sık sık su ve zincir yağlama molası verdik

CIMG4591_800x600.jpg


Sıkıcı uyku getiren yollar

CIMG4593_800x600.jpg


CIMG4598_800x600.jpg


Üzücü bir olay...

CIMG4601_800x600.jpg


Sivas'a girip ufak bir tur atıyoruz

CIMG4605_800x600.jpg


CIMG4606_800x600.jpg


CIMG4607_800x600.jpg


Yol üzerindeki köyler toplanıp şenlik düzenlemişler

CIMG4608_800x600.jpg


Navigasyondan baktığımız yol tarifinde Şarkışla'dan Pınarbaşı'na geçmemiz gerekiyordu, dönüşü kaçırmışız, mecburen Gemerek-Bünyan yolu üzerinden Pınarbaşı'na döndük, boş yere 1 saat yol...

Mola yerinde şirin mi şirin kangalı bayıltıp kaçırma girişimim :D

CIMG4610_800x600.jpg


Pınarbaşı'dan Maraş yönüne devam...

CIMG4612_800x600.jpg


Sıkıcı yollar...

CIMG4613_800x600.jpg


CIMG4614_800x600.jpg


Göksun-Kahramanmaraş arası yol çalışmaları ve piknikçi/yaylacı trafiğinden dolayı çok ızdıraplıydı, yollar mıcır, tek gidiş geliş... çok zaman kaybettik...

CIMG4616_800x600.jpg


CIMG4617_800x600.jpg


1000 küsür km'de aldığım motörüm CabBaR'ım 5000 km yi geçti..

Mustafa'yla vedalaştık ve sonunda İsdemir'e vardık :)

CIMG4624_800x600.jpg


CIMG4627_800x600.jpg


Malzemeleri arabaya aktarma zamanı :)

CIMG4629_800x600.jpg


CaBbaR'ım bu yolculuk boyunca 3700 km civarında yol yaptı, şimdi fişlere baktım

429 TL + 37 Lari = 470 TL
Km başına 13 kuruş
89 lt Türk, 16 lt Gürcü benzini (95 oktan)

1 lt ile 35 km

100 km'de 2,83 lt yakmış :D

Seviyorum Seni CBR'ım CabBaR'ım :D

Yüzümü kara çıkarmadın :D
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
cbr 250 ile müthiş bir gezi olmuş özellikle karadeniz manzaraları şahane
gezierinin devamı dileği ile :thumleft:
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
Arkadaşım bize bu geziyi yaşattığın için çok teşekkür ediyorum...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst