Arama sonuçlarınız

  1. anilbilgin

    E-devlet şifresi olan çok acil

    78 st 108 plakayı sorgulatıp üstünde birşey varmı diye bakabilirmisiniz. Teşekkür ediyorum şimdiden yardım edenlere
  2. anilbilgin

    Öncelikle iyi günler abilerim. Çok acil ilgilenmeniz lazım

    Abilerim ben ehliyete yazıldım. kayıt paramı verdim 150tl. fakat sonra bazı nedenlerden ötürü şuanda gidemem . bunu onlarada söledim eger gelmicekseniz ehliyet parasının tamamını verin yoksa icraya veriri,z dediler ve ödemek zorundasınız dediler bu zorunlumu ? Te3şekkür ederim
  3. anilbilgin

    Öncelikle merhaba abilerim

    Benim şimdi bir sorunum var . Ehliyet kursuna yazılmış kayıt yaptırdım 150tl verdim fakat şimdi ehliyet almaktan vazgeçtim bu paranın devamını benden alırlarmı ? yada isterlermi zorunlu olarak
  4. anilbilgin

    Mobillet :)

    Öncelikle Hayırlı Akşamlar Arkadaşlar benim pejo 105 İ mi Geçen gece çaldılar.Plaka filan olmadıgı için kimseye bişe sölemedim.Yeni bi motor arıyorum Tek Pejo Filan satan varmı ?
  5. anilbilgin

    Sorun nedir ?

    Arkadaşımın Yuki 150 lik motorunu kullanıyorum arasıra.Motor otomatik olmasına rağmen yazım gaz verince 40 çıkıyorsun gazı yarımdan biraz fazla verince sie bi vites atıyormuş gibi oluyor ve motor öle hızlanıyor bunedir yaw ?
  6. anilbilgin

    Pejo glardoni arıza.

    Dün gece çinden iyi diyordum pejo yu.Biraz önce bakkala gitcektim motor çalışmıyor ve sürekli egzoz patlatıyor nolmuştur ?
  7. anilbilgin

    Adam çalışmış Yapmış sadece İzledim :)

    http://www.youtube.com/watch?v=YmnmIJfFdjY&feature=related
  8. anilbilgin

    Kawasaki KX85

    Öncelikle merhaba.Bu hafta içi inş. satıcı ile konusucam ve bu otosu almayı planlıyorum sizce nasıl olur ? İyimidir bu model 1,55 boyum var yetetermi ? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-sahibinden-satlik-kx-59557971/detay
  9. anilbilgin

    Ramzey QM 200 cross

    Öncelikle Merhaba arkadaşlar.Bayadır cross motorsiklet almak istiyordum ve galiba aradığımı buldum.Seçimimi Ramzey QM200 Crosstan yana kullandım.Boyum kısaoldugundan fazla yüksek olmadıgını öğrendim. Şuan da bunu kullanıyorum. Ve bunun sele yüksekliği 80 diyor. Ramzey QM 200 ise 76 sele...
  10. anilbilgin

    Malesef cross :(

    Merhaba arkadaslar ben bir kaç gündür cross arıyorum ve boyum 1,60 oldugundan cross bulmak zor.Önerebileceğiniz croslar varmı ? 2,600 TL ye kadar
  11. anilbilgin

    Mh Drift 125 & CBR 125R (eski kasa)

    Merhaba daha önce Mh dirft almaya gidiyorum demiştim.Fakat bayi tanıdık olduğu için mh dirft alma dedi.(Vibrasyon,aydınlatma,paslanma,depo gibi sorunları varmış) Bende Size bişey danışmak istedim(Ama Hala aklımda drift var çünkü görünüşü çok güzel) Cbr :) (eski kasa)...
  12. anilbilgin

    Mondial mh drift 125 :) inş

    Merhaba arkadaşlar bugün mondial mh drift 125(135cc ama)gördümBöyle güzel bişe görmedim.Daha önce cross alıcaktım fakat mondili gördüm adamla konustum ve yakıt çok az yakıyormuş adam zenon far takmış felaketti.İnş yarın mondial bayiden peşin parayla driftimi alıyorum sizce nasıl bir motor ??
  13. anilbilgin

    Cross motor _?

    Merhaba daha çnce ki açtığım konuda istediğimi alamadım.Kusura bakmayın belki kirlilik yapıyor olabilirim özür diliyorum.Benim boyum 1,61 ve içimde Cross uyanışları başladı Bütçem 2,500 Tl Kadar.Boyuma göre iyi bi 2.el cross bakıyorum önerileriniz varmı ?
  14. anilbilgin

    Cross Motor ?

    Merhaba Arkadaşlar Ben uzun aradan sonra paramı biriktirdim ve 2,500 TL var.Ben Cross motorlarının seslerine ve duruşlarına bayıldım,ve cross motor almayı istiyorum boy 1,68 sizce croosss için yeterli olurmu cevap yazarsanız sevinirim. Boyum 1,68 :) Cross için yetermi bilmiyorum.
  15. anilbilgin

    Ben scooter almayı planladım

    Ben scooter almayı planladım Boy 1,61 kilo 58 Nasıl bir şey önerrsiniz bütçem 1,000 - 1,800 ?

Yeni mesajlar

Üst