Sorun nedir ?

Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
Arkadaşımın Yuki 150 lik motorunu kullanıyorum arasıra.Motor otomatik olmasına rağmen yazım gaz verince 40 çıkıyorsun gazı yarımdan biraz fazla verince sie bi vites atıyormuş gibi oluyor ve motor öle hızlanıyor bunedir yaw ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst