Öncelikle merhaba abilerim

Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
Benim şimdi bir sorunum var . Ehliyet kursuna yazılmış kayıt yaptırdım 150tl verdim fakat şimdi ehliyet almaktan vazgeçtim bu paranın devamını benden alırlarmı ? yada isterlermi zorunlu olarak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst