- Katılım
- 5 Ocak 2012
- Mesajlar
- 64
- Konu Yazar
- #1
Dün gece çinden iyi diyordum pejo yu.Biraz önce bakkala gitcektim motor çalışmıyor ve sürekli egzoz patlatıyor nolmuştur ?
buji yi çıkardım Güzelce temizledim Ama Pipo ya bakmadır bi Bakayım durkarbüratöre pislik kaçmış olabilir. Yada buji piposunu kontrol et.
karbüratöre pislik kaçmış olabilir. Yada buji piposunu kontrol et.