Pejo glardoni arıza.

Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
Dün gece çinden iyi diyordum pejo yu.Biraz önce bakkala gitcektim motor çalışmıyor ve sürekli egzoz patlatıyor nolmuştur ?
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
karbüratöre pislik kaçmış olabilir. Yada buji piposunu kontrol et.
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
karbüratöre pislik kaçmış olabilir. Yada buji piposunu kontrol et.
buji yi çıkardım Güzelce temizledim Ama Pipo ya bakmadır bi Bakayım dur :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:26 ----------

Baktım Ama birşeyi yok.
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
Kusura bakmayın sizi uğraştırdım ama Sorunu buldum gülersiniz diye sölemiyorum :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:37 ----------

Benzin Almayı Unutmuşum D:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst