Öncelikle iyi günler abilerim. Çok acil ilgilenmeniz lazım

Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
Abilerim ben ehliyete yazıldım. kayıt paramı verdim 150tl. fakat sonra bazı nedenlerden ötürü şuanda gidemem . bunu onlarada söledim eger gelmicekseniz ehliyet parasının tamamını verin yoksa icraya veriri,z dediler ve ödemek zorundasınız dediler bu zorunlumu ?

Te3şekkür ederim
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
35
Hiçbirşey yapamazlar dostum sen gönlünü ferah tut. Anladığım kadarıyla da yaşın 18'den küçük. Varsa senden yaşça büyük bir tanıdığın arasın biraz üstlerine gitsin konu kapanır.
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
senet felan imzalamadı isen hiçbirşey yapabileceklerini sanmıyorum.

Abilerim sadece ilk kayıt parasını yaptım 3 kere kursa gittim sadece başka hiç bişe imzalamadım zaten parayıda peşin alıyorlarmış

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------

Bişey imzalamadıysan al paranı bişey yapamazlar
Hiç bişe imzalamadım fakat icra diyarlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------

Bilen birileri yokmu koca forumda ??
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
senhiçbirşey imzalamadıysan paranın tamamını ödeyeceğine dair onlarda hiçbir hak iddaa edemezler gir başka kursa sor
burada bu konu ile olmaz
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
senhiçbirşey imzalamadıysan paranın tamamını ödeyeceğine dair onlarda hiçbir hak iddaa edemezler gir başka kursa sor
burada bu konu ile olmaz


Ya farkındayım demin telefonda konustum bana dedikleri şu sınav harcını yatırdıgımız için zorunlusun girmek istemiyosan bile icraya verirriz .
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
142
Gitmis adam gibi sölemişsin adamlara, bir büyüğünle git tüketici hakem heyetine şikayet edecez de tırsıp hizaya gelirler :))
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
Gitmis adam gibi sölemişsin adamlara, bir büyüğünle git tüketici hakem heyetine şikayet edecez de tırsıp hizaya gelirler :))
Gerekirse onuda yaparım fakat öğrenmek istediğim şuanlık şu ; İcraya verip paranın devamını isteyebilirlermi Normal evrak verdim Senet felan imzalamadım sadece kayıtta imzaladık sözleşme galiba durum ne olur ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst