- Katılım
- 5 Ocak 2012
- Mesajlar
- 64
- Konu Yazar
- #1
Abilerim ben ehliyete yazıldım. kayıt paramı verdim 150tl. fakat sonra bazı nedenlerden ötürü şuanda gidemem . bunu onlarada söledim eger gelmicekseniz ehliyet parasının tamamını verin yoksa icraya veriri,z dediler ve ödemek zorundasınız dediler bu zorunlumu ?
Te3şekkür ederim
Te3şekkür ederim