- Katılım
- 5 Ocak 2012
- Mesajlar
- 64
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle merhaba.Bu hafta içi inş. satıcı ile konusucam ve bu otosu almayı planlıyorum sizce nasıl olur ? İyimidir bu model 1,55 boyum var yetetermi ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-sahibinden-satlik-kx-59557971/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-sahibinden-satlik-kx-59557971/detay