Kawasaki KX85

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ayaklıgı bile olmayan motora 2.500 lira çok değil mi sence?
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
onu bunu bilmem de bu motordan alacagin zevki 1 cok motordan alamazsin daha gecen gun dt125r surdum 2 zamanli yok boyle 1 zevk makina resmen topragi kaziyor hele exup acildiginda sahlanisi yok mu .. yasamak lazim :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Çok pardon ama, fiyatı HAYVAN gibi yüksek geldi bana...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Ayaklik olmasi tehlikeli bu motorlarda.
Yere at kaldir git, tas gibi motor .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst