İyi akşamlar arkadaşlar size bir şey sormak istiyorum, bildiğiniz gibi 18 mart önemli bir gün ben şahsen onların ruhuna fatiha ve kuran okudum Allah kabul eder inşallah, derken haberlere baktım millet birbirine girmiş sebep GS - FB maçı arkadaş sorun ne anlamadım ki bir anlamda veremedim bunu...