Sorun bende mi ???

Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
İyi akşamlar arkadaşlar size bir şey sormak istiyorum, bildiğiniz gibi 18 mart önemli bir gün ben şahsen onların ruhuna fatiha ve kuran okudum Allah kabul eder inşallah, derken haberlere baktım millet birbirine girmiş sebep GS - FB maçı arkadaş sorun ne anlamadım ki bir anlamda veremedim bunu biri bana açıklasın lütfen ve Çanakkale şehitleri hakkında kimsenin bir bilgisi de yok, arkadaş birileri biz daha rahat yaşayalım diye çanını veriyor bizde bir maç için birbirimizi öldürüyoruz. Bu benim kafama takıldı da acaba sorun bende mi ? ( çevremdeki insanlara soruyorum da kimsenin 18 mart'ı bilen azınlıkta )
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
evet kardeşim.aslında normal olan sensin...

zaten hep zenginin malının züğürdün çenesini yormasıyla oyalamadılarmı bizi???

okuduğun Kur'an-ı Kerimi Rabbim kabul buyursun inşallah..

unutma ameller niyetlere göredir..sen niyetini halis tut..gerisi tevekkül......
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu 84 bin üyeli forumda bir organizasyon yapılamaz mı?Binlerce motorcu Çanakkale şehitlerini anmaya gidiyor diye Türkiye ayağa kalkar.Buradan forumun yöneticilerine sesleniyorum.Türkiyenin en büyük motosiklet toplantısını Çanakkale şehitleri için yapalım.Benim dedemin babası da çanakkalede şehit olmuş ve dedem bana babasının adını koymuş.Çok istiyorum çanakkaleye gitmeyi.Bu sitede böyle bir organizasyon yapılırsa binlerce motorcunun katılacağına eminim.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Bu ülkede futbol dedin mi akan sular durur.

Acı ama gerçek. :pale:
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Şu 84 bin üyeli forumda bir organizasyon yapılamaz mı?Binlerce motorcu Çanakkale şehitlerini anmaya gidiyor diye Türkiye ayağa kalkar.Buradan forumun yöneticilerine sesleniyorum.Türkiyenin en büyük motosiklet toplantısını Çanakkale şehitleri için yapalım.Benim dedemin babası da çanakkalede şehit olmuş ve dedem bana babasının adını koymuş.Çok istiyorum çanakkaleye gitmeyi.Bu sitede böyle bir organizasyon yapılırsa binlerce motorcunun katılacağına eminim.

Neden bir organizasyon bekliyorsunuzki ????

Tarih belli , Çanakkale ve şehitlerimiz orada duruyor.

MT organizasyon düzenlemeyince siz şehitlerimizi anamıyormusunuz ???? Taa Avusturalyadan kalkıp gelip şehitlerini anan insanları forumlar mı organize ediyor diye düşünüyorsunuz.

İğneyi önce kendimize , ondan sonra çuvaldızı başkalarına batırmalıyız.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
evet, ben bu sene bir aksilik çıkmaz ise

30 ağustos tarihlerinde, eğer ki motosikletimi satmamış isem ve işlerimi düzenlemiş olursam
- önce ankara anıtkabir'e
- oradan da bana eşlik edenler olursa çanakkale'ye gitmeyi planlamış bulunuyorum.

yakın ve uygun bir tarihte ilgili başlığı açacağım inşallah:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Forumumuzda bir suru Canakkale gezisi basligi var.
Türkiye ayaga falan da kalkmadi o geziler yapilirken.
Bundan sonrada ayaga kalkacagini sanmiyorum.:)

Ne sizin okudugunuz dualar onlarin mertebesini yukseltecek, ne de futbol seyreden adamin, size gore aymazligi degerlerini dusurecek.

Baska bir sey var bu isin içinde anlamaniz gereken.
Sukran,minnet tamam da.
Onla bitmiyor.

Isin gerçegi, bir baska yonden bakarsak olaya.
O guzel insanlar, siz evinizde huzur içerisinde,sevdiginiz takimin futbol maçini rahatla seyredin diye öldüler.
Yani siz yasayin diye öldü onlar.

Baska bisey var yani.
Anlamaniz gereken çok baska bisey.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neden bir organizasyon bekliyorsunuzki ????

Tarih belli , Çanakkale ve şehitlerimiz orada duruyor.

MT organizasyon düzenlemeyince siz şehitlerimizi anamıyormusunuz ???? Taa Avusturalyadan kalkıp gelip şehitlerini anan insanları forumlar mı organize ediyor diye düşünüyorsunuz.

İğneyi önce kendimize , ondan sonra çuvaldızı başkalarına batırmalıyız.

Niye öyle hemen gürledin , iğne çuvaldız batırmaya kalkıyosun.Çok şükür motorumuz da var , benzinimizde var , navigasyonumuzda var , uzun yol tecrübemizde var.İstesek elbette gideriz.Hatta uzun yol planlarım arasında birinci sırada çanakkale gezisi var.Ama toplu olarak gidilirse belki rehber edinilebilir.Daha önce gitmiş tecrübeli kişiler yol gösterebilir.Hem de böylesine çok kullanıcılı büyük bir forumda büyük bir organizasyon olur.Motorcular tek yürek o yüce şehitlerimizin ruhunu şad eder.Belki onlar da sesimizi duyar.Güzel bir coşku olur.Başka bir düşüncemiz yok.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
futbolun öne cıktıgı bir toplum geri bir toplumdur

yani surada savas cıksa simdi 1 saat sonradan fb - gs macı olsa 1 saat sonra o savasa gidenler mac izlemeye döner

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:24 ----------

Şu 84 bin üyeli forumda bir organizasyon yapılamaz mı?Binlerce motorcu Çanakkale şehitlerini anmaya gidiyor diye Türkiye ayağa kalkar.Buradan forumun yöneticilerine sesleniyorum.Türkiyenin en büyük motosiklet toplantısını Çanakkale şehitleri için yapalım.Benim dedemin babası da çanakkalede şehit olmuş ve dedem bana babasının adını koymuş.Çok istiyorum çanakkaleye gitmeyi.Bu sitede böyle bir organizasyon yapılırsa binlerce motorcunun katılacağına eminim.

benim sülalemdende cok kişi var orada sehit yatan. rahmetli dedem tek tek sayardı eger öyle birsey varsa bende varım .
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ben hiç anlamıyorum futbol takımı için birbirine girip kavga eden insanları.....
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
adamlar sinirden kendi sahasını ateşe veriyor varmı böyle şey.futbolda bana göre bi terördür.yıllardır v erdiği zararlar paha biçilemez.futbol kardeşliktir diyen yalan söyler.adam en yakınını bile futbol yüzünden dövüp hastanelik ediyor...
 
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
260
Forumumuzda bir suru Canakkale gezisi basligi var.
Türkiye ayaga falan da kalkmadi o geziler yapilirken.
Bundan sonrada ayaga kalkacagini sanmiyorum.:)

Ne sizin okudugunuz dualar onlarin mertebesini yukseltecek, ne de futbol seyreden adamin, size gore aymazligi degerlerini dusurecek.

Baska bir sey var bu isin içinde anlamaniz gereken.
Sukran,minnet tamam da.
Onla bitmiyor.

Isin gerçegi, bir baska yonden bakarsak olaya.
O guzel insanlar, siz evinizde huzur içerisinde,sevdiginiz takimin futbol maçini rahatla seyredin diye öldüler.
Yani siz yasayin diye öldü onlar.

Baska bisey var yani.
Anlamaniz gereken çok baska bisey.

Seni Seviyorum :rendeer:

Ayrıca çok istiyorsanız fazla uzak bir yer değil kendinizce gereğini yapabilirsiniz.
Bu tür güzellikleride görebilirsiniz.



Uploaded with ImageShack.us
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst