- Katılım
- 9 Ocak 2010
- Mesajlar
- 528
- Konu Yazar
- #1
İyi akşamlar arkadaşlar size bir şey sormak istiyorum, bildiğiniz gibi 18 mart önemli bir gün ben şahsen onların ruhuna fatiha ve kuran okudum Allah kabul eder inşallah, derken haberlere baktım millet birbirine girmiş sebep GS - FB maçı arkadaş sorun ne anlamadım ki bir anlamda veremedim bunu biri bana açıklasın lütfen ve Çanakkale şehitleri hakkında kimsenin bir bilgisi de yok, arkadaş birileri biz daha rahat yaşayalım diye çanını veriyor bizde bir maç için birbirimizi öldürüyoruz. Bu benim kafama takıldı da acaba sorun bende mi ? ( çevremdeki insanlara soruyorum da kimsenin 18 mart'ı bilen azınlıkta )
