Hangi radyoları dinliyoruz ?

Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
Selam millet, merak ettimde acaba hangi radyoları ve proğramları dinliyoruz,
ben best fm serdar yayında adlı proğramı ve gece çalıştığım için geç saatlerde slov türk'ü dinliyorum
:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
95.4 Gebze FM /
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Best fm saat 14 e kadar ceyhun bitene kadar tak,p ed,yorum...sonra joy fgm ağırlıklı...bazende 93.7 fg trance müzik...106.2 mydonose top 40 listeslerini kaçırmam...
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
337
sabah alem fm nihat yayında,gün içinde fenoman-joytürk,akşam üstü yine alem fm nihatla sivrisinek.Pazartesi günleri radyospor bilgin totberk.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Radyo Voyage, çok güzel dünya müzikleri çalıyor. İnternetten online dinlemek için;
http://www.radyovoyage.com/

evet cingılında bir hatın var sürekli dünya müziği radyonuzda diyor...etnik şeyler duyuyorum hep...


fenomen de güzel frekans...

Best fm canlı yayınlarına da sık sık katılıyorum hemen bağlıyorlar...:p geçen djlerden gönül dostu füsun a sert bi sms attım hemen aradı beni...o bana ben ona verdik veriştirdik...:p
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
sabah ve akşam saatlerinde virgin radio dinliyorum. bunun dışında dinamo ile lounge fm.

adapazarı tarafına gidiyorsam yolda kocaeli universitesi iletişim fak. uygulama radyosunu dinliyorum, tavsiye ederim.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
mete_han abi hemen bağlana biliyorsan şanslısın ozaman, gerçi benim hiç arama huyum yok ama yayını arayan ilk olarak nekadar uzun zamandır arayıp bağlanamadığını söylüyor
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete_han abi hemen bağlana biliyorsan şanslısın ozaman, gerçi benim hiç arama huyum yok ama yayını arayan ilk olarak nekadar uzun zamandır arayıp bağlanamadığını söylüyor

ilk aradığında açan kişiyle olan iletişim önemli hacım...:wiinkk:
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
Abi nasıl bir iletişim kullanıyorsan artık, Allah nazardan saklasın
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi nasıl bir iletişim kullanıyorsan artık, Allah nazardan saklasın

efendi cool isteksiz ama saygın bir üslubda istemem ama yan cebime koy şeklinde konuşuyorsun...:p Arzunun İnleyen Namelerine katıldığımda bayağı makara yapmıştık...gazorla çok sohbetim oluyor...zaman içersind emüdavim oluyorsun...Serdarın gece yayını harika...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne oldu bir ara motorcu Fm diye birşey vadı.:silent:
Radyo Türk,polis radyosu, metro Fm,Trt fm. Yerelde bunlar kaliteli.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
Serdar'ın yayını bencede çok iyi diyerlerinide biliyorum ama çok dinlemek nasip olmadı, bağlandığın zaman bizede bir selam çakarsın :p
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
Radyo Voyage, çok güzel dünya müzikleri çalıyor. İnternetten online dinlemek için;
http://www.radyovoyage.com/

Ayrım yapmam ne bulsam yerim:mrgreen: pardon dinlerim.,,,
kadir çöpdemir zamanında radyo klasın frekansını radyoma sabitlemiştim
geveze,bahişe,hopdedik ayhan,____bak ya öbürleri aklıma gelmedi(normal en yakınlarının adını bile lazım olduğunda hatırlamayan biri için,elalemin adamlarını nerden bilicem):queen:

yukardaki paylaşım için teşekürler
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
1992 de Kral FM neydi be zamanında efsaneydi...bugünkü apaçi gencliğinin o zamanki farklı efendi bireyleri olan bizler fena gaza gelirdik...

ca ca ca canbazzz...

Atadan müzik ziyafetini dinliyorsunuz...fon müziğinide burdan dinleyin...

http://www.youtube.com/watch?v=mSqg0ZjkeSA


gezegen Mehmet...kimler vardı kimler...:p

bu ekibin çoğu şu an 100.8 de...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst