Toplu sürüş kurallarına uyulmaz sa başa gelecek şey :(

Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Verilmişti sanırım ama böyle kazaları tekrar tekrar izlemekte büyük fayda var bence..
O nasıl bir hızlı geliş?
Diğeride hiç bakmamış suç hızı gelenın ama arkaya baksa belki bi ihtimal kurtarırdı
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
yanlız sanki bu kazada daha çok motosikletler parçalanmış gibime geldi sürücülerde ciddi bişey olmayabilir ?
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Video hangi siteye yüklü, başımıza iş açacaksın. Serverdan gelen yazıya bak :)

The web access is restricted. Please contact with administrator.(Adult/Mature Content)
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Hatanın %75'i hızlı gelen motorda diğer %25'lik kısmıysa aynasını kontrol etmeyen motorda...Yazık olmuş
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Trafik kuralları bakımından, hatanın tamamı öndeki motorda :)
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
abi adam aynasına baksa ne olcak. Herif konvoyda 220 ile geliyor neredeyse ! O kadar Hız zaten o yolda yapılmaz. Her Türle arkadan Gelen suçlu. Yolda limit diye bir şey var. SS var anladık ama one ya.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
abi adam aynasına baksa ne olcak. Herif konvoyda 220 ile geliyor neredeyse ! O kadar Hız zaten o yolda yapılmaz. Her Türle arkadan Gelen suçlu. Yolda limit diye bir şey var. SS var anladık ama one ya.

Bu tür yorumlarımı videoları defalarca izledikten sonra yapıyorum genelde ama sanki adam aşırı süratli değil gibi. Toplu sürüş kurallarına uymuyor o ayrı mesele, o konuda haksız. Ama trafik kuralları bakımından değerlendirince, sollama yasağı yok, ve sanki hızı da çok değil gibi. Görüntüye aniden girince hızlıymış gibi görünüyor sanırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst