ehliyet alacakların dikkatine

Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
Selam arkadaşlar bugün güngören emliyet müdürlüğüne gittim dosyamı ve parmak izini verip ehliyeti almayı düşünüyordum, zaten birgünde yermiyorlar ehliyeti onu biliyordum ama bilmediğim, parmak izi için internetten randevu alınıyormuş ( önceden alınmıyordu ) onun için randevu almadan gitmeyin sonra benim gibi devletin sistemi hakkında baya yorum yaparsınız. ( zor izin almıştım iş yerinden oda yalan oldu:salut: )

http://www.iem.gov.tr/iem/ işte adres buradan randevu alınacakmış
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
suya gideken testiyi kırmak.
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
161
Buda yeni çıktı daha 1 ay olmadı ehliyeti değiştireli. Allahtan yakalanmadım bu olaya.
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
parmak izi vermek zorunda değilsiniz.istemediğinizi söylerseniz almazlar.ama sonuçları ne olur bilemem:D
 
Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
98
bende kasımda alıcam inş bu 2 senede alıncak die bişeler dolanıo ortada benide aydınlatırsanız berhudar olurum ::pala::
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
2009 sonrasında mecburi :)
sıra olayı ilginç adam başı 1 dakikalık iş.

kardeş sabah gittim erkenden kalabalık olmasın diye 5 kişi vardı, polis memuruna dedim abi ( abi dediğime bakma daha çocuk ) haberimiz yok idare et bu seferlik falan, hani standart ağlama modu, arkadaşın kulağında bir telefon ( nasıl olsa bütün operatörler devlet memurlarına çalışıyor, biz ölelim ::angry2:: ) indsan yerine koyupda yüzüme bile adam gibi bakmadı, devlet memuru olmak varmış.

Allah herkeze yardım etsin
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
bakma aglayan devlet memuruna en iyi parayı onlar kazanıyo gram masraf yok koku kar. ama konu o deil :)
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
geçen sene temmuzun sonunda almıstım a2 yi tescildeki adam 2 dkda aldı parmak izimi
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
bende bugün halletim parmak izi olayını salı günü alıyorum ehliyeti heleşükür bitecek bu çile
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst