- Katılım
- 9 Ocak 2010
- Mesajlar
- 528
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar bugün güngören emliyet müdürlüğüne gittim dosyamı ve parmak izini verip ehliyeti almayı düşünüyordum, zaten birgünde yermiyorlar ehliyeti onu biliyordum ama bilmediğim, parmak izi için internetten randevu alınıyormuş ( önceden alınmıyordu ) onun için randevu almadan gitmeyin sonra benim gibi devletin sistemi hakkında baya yorum yaparsınız. ( zor izin almıştım iş yerinden oda yalan oldu:salut: )
http://www.iem.gov.tr/iem/ işte adres buradan randevu alınacakmış
http://www.iem.gov.tr/iem/ işte adres buradan randevu alınacakmış