yok böyle bir sürüş :)

Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
405
O nasıl bir şey ya :mrgreen: bu adam nasıl dengede kalıyor böyle düşmeden.
Allah bildigi gibi yapsın :p kafada kask ta yok :p
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Motosiklet nasıl sabit hızda gider? Modifikasyona gerek var mı?
 
Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
209
helal olsun :silent::silent::silent:

gece rüyamda motorumu sürüyordum ve gece birara uyandım....yarın ne yapıp edip 600rr ı kullanacağım dedim kendi kendime....

ilk kez motor kullandım hayatımda bugün :) 10 dk 125 sonrası 600rr ımla 1 saat dolaştım :p ben bile inanamadım bu kadar hızlı girişe cesaretime :) ... ama şu an parmak kaslarım ağrıyor :) ne kadar kasmışsam kendimi...

yarını iple çekiyorum :p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst