helal olsun :silent::silent::silent:
gece rüyamda motorumu sürüyordum ve gece birara uyandım....yarın ne yapıp edip 600rr ı kullanacağım dedim kendi kendime....
ilk kez motor kullandım hayatımda bugün

10 dk 125 sonrası 600rr ımla 1 saat dolaştım

ben bile inanamadım bu kadar hızlı girişe cesaretime

... ama şu an parmak kaslarım ağrıyor

ne kadar kasmışsam kendimi...
yarını iple çekiyorum
