Beyler illaki aranızda bu oyunu oynayan vardır, kawasaki ninja zx10r la 3.seviye modifiye ile ön kaldırmaya çalışıyorum, ama debriyaj gaz fren felan ne yaptıysam nafile motor tekere gelmiyo, internette videolarını izledim adamlar takır takır teker yapıyo 2-3 dk tekerde ara gaz vere vere gidiyo...