- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler aslında bir soru bu geçen gün bir abiyle biraz gezmeye çıktık altımızda eski kasa zx6r var tabi o sürüyo ben artçıyım neyse caddeye çıkınca normal bir şekilde gazı açmaya başladı vites artırdı felan tam karşımızda bizden yaklaşık 30 metre uzaklığında ışıklar vardı birden sarı yandı hızımız muhtemelen 40-50 idi sarı yanınca 2 saniye sonra ışık kırmızıya döndü o an abi dur eds var burda dememe rağmen beni duymadı sanırım kaskdan dolayı ve geçtik tam geçerken geriye dönüp baktım ve tam o anda küçük olan kameradan flaş patladığını gördüm, yani kameraya poz vermiş oldum :cherry: kaskın vizörü açıkdı. Motordan indiğimizde hemen söyledim bizi çektiğini şuanda bekliyoruz motorda plaka arka kuyruğun baya gerisine altına vidalanmış sizce ordan plakayı çekmişmidir?