Motosiklet ile eds ye yakalandık yardım

Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler aslında bir soru bu geçen gün bir abiyle biraz gezmeye çıktık altımızda eski kasa zx6r var tabi o sürüyo ben artçıyım neyse caddeye çıkınca normal bir şekilde gazı açmaya başladı vites artırdı felan tam karşımızda bizden yaklaşık 30 metre uzaklığında ışıklar vardı birden sarı yandı hızımız muhtemelen 40-50 idi sarı yanınca 2 saniye sonra ışık kırmızıya döndü o an abi dur eds var burda dememe rağmen beni duymadı sanırım kaskdan dolayı ve geçtik tam geçerken geriye dönüp baktım ve tam o anda küçük olan kameradan flaş patladığını gördüm, yani kameraya poz vermiş oldum :cherry: kaskın vizörü açıkdı. Motordan indiğimizde hemen söyledim bizi çektiğini şuanda bekliyoruz motorda plaka arka kuyruğun baya gerisine altına vidalanmış sizce ordan plakayı çekmişmidir?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Gece rüyasına yatayım, sabah uyanınca söylerim.
Yada tanıdık müneccim var, istersen telefonunu özelden yollayayım :p
 
Katılım
25 Ara 2011
Mesajlar
370
çekse bile birkaç karakter gorunmez ise ceza yazamaz eds. siz baktigizda plakayi goremiyorsaniz problem olmaz bence.
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lucas yine ban atmayamı geldin ya sen bizim sadoyla onuruda geçtin canın sıkıldıkça beni banlıyon :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst