Mil yalama oldu ne yapmam gerekir yardım??

Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bugün elektrikli bisikletimi çıkartmak istedim ama onunda ön kampana ile ilgili sorun vardı nedense hiç tutmuyodu ve sanki içinde balata yokmuş gibi bi yumuşaklık vardı. Bende milin somununu söktüm ama tekere acayip sıkışmıştı, söktüğüm kısmın ucuna tornavidayı koydum ve tornavidaya çekiçle vura vura mili tekerden söktüm ama içindeki bilye mile resmen yapışmışdı kesinlikle çıkmıyodu. Sorun ise balata kırılmıştı işte yeni balata felan taktım neyse sonra topladım sıra en son vidayı takmaya geldi ama somun kesinlikle içine girmiyo başka somunlarda denedim baya denedim olmadı mile öyle tornavida ile vururken ucunu yalama yaptım sanırım. Bunu nerde düzelttirebilirim yada kendim nasıl yaparım motoru eve kadar somunsuz getirdim ama somunun çıkma tehlikesi var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:35 ----------

yokmu cevaplıycak kimse ya?
 
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
331
milin disini attirdiysan yeniden kilavuz acmak lazim saplamaya (mil). çikma bulursun aynisi yada benzerini. sanayi yi dolaş biraz.
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
milin disini attirdiysan yeniden kilavuz acmak lazim saplamaya (mil). çikma bulursun aynisi yada benzerini. sanayi yi dolaş biraz.

Ya sorun o değil yeni milde takarım ama onu ordan sökemiyorum bilye engel oluyo, tornacıda yeniden kılavuzla diş attırsam olurmu bide motorun üstündeyken yapamaz dimi o işi? :cherry:
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Üzerindede çeker dişi ,pafta kullanırsa
Ama sen her halükarda o mili yerinden çıkarmalısın bence ve yeni bir bilya takmalısın
Mili yerine takarkende yağlamayı unutma
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üzerindede çeker dişi ,pafta kullanırsa
Ama sen her halükarda o mili yerinden çıkarmalısın bence ve yeni bir bilya takmalısın
Mili yerine takarkende yağlamayı unutma

O bilyanın çıkması imkansız gibi duruyo, bilya milin diğer ucunda olduğu için kampanayıda çıkaramıyorum ve milide motorsdan ayıramıyorum. Bugün çıkarmak için mile ağır balyoz gibi şeyle baya sertce vurdum ama bilya bir cm kımıldamadı sanırım yine mili kestircez :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst