İlk kez 600rr sürdüm

Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler sonunda en büyük hayalimi gerçekleştirdim size bahsettiğim bi abi vardı işte öz abim gibidir bi kaç gün beni 250 lik bir motorla eğitti, ya 250 lik sürebiliyorumda bana sadece püf noktalarını dikkat etmem gereken şeyleri felan gösterdi baya. Neyse bugünde rastladım yolda söyledim işte tamam dedi verdi motoru çalştrdm acayip heycanlıydım çok azda bir korkum vardı elim felan titriyodu o abide soğuk kanlı ol bak elin titriycekse sürme dedi cesaretlendirdi sonra biraz heycanım azaldı taktım kaskı caddenin boşalmasını bekledim sonra cadde bomboş oldu birazda uzun bi cadde, işte hadi görim seni koçum öğrettiklerimi unutma gururlandır abini dedi hafiften gaz verip debriyajı yavaşca bıraktım motor hareket edince bıraktım komple debriyajı yavaş yavaş hızlanmaya başladım yol dümdüz sadece biraz ilerde çok hafif viraj var neyse işte hızım 30 felan gidiyom motorla sonra taktım vitesi ikiye o viraj olan yere geldim motor atar diye korktum o yüzden dizlerimle baya yapıştım motora hafiften gazı azalttım girdim viraja çok hafif sağa meğillendim sonra başarıyla çıktım ilerdende u dönüşü yaptım orda öyle olmam beni biraz gaza getirdi yine aynı yerden geri döndüm ama bu sefer virajdan çıktığım anda önümün bomboş olduğunu gördüm gazı yavaşca motor hızlandıkca açmaya başladım hızım 50 ye felan geldi gayet sakindim sonra ilerde yavaşladım vitesi boşa çektim ve en büyük hayalim olan redline ı yaptım o yüzden bugün benim için çok güzel bir gündü ama tabi motorun istediği sorumluluğu sürünce anladım gerçekten başedilecek gibi birşey değil :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
bu tür motorlar SİLAH niteliğindedir,
emin ol bundan önce veya sonra büyük cc motor istediğinde vermezler ise aklına şu gelsin,

SİLAH ACEMİYE VERİLEMEZ,,,
bu motor ani gaz yer ve hızlanır,
ama durmaz,
silahta öyledir eline aldığında basit bir oyuncak gibidir,
fakat birine veya bir canlıya sıkınca ciddiyetini anlıyorsunuz,
o sebeptendirki,

o motora gazı verince en yakın virajda patlamamak içten değildir,,,

Aman ha Bundan sonra ÇOOOOK dikkatli ol,,,

Tebrikler...
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu tür motorlar SİLAH niteliğindedir,
emin ol bundan önce veya sonra büyük cc motor istediğinde vermezler ise aklına şu gelsin,

SİLAH ACEMİYE VERİLEMEZ,,,
bu motor ani gaz yer ve hızlanır,
ama durmaz,
silahta öyledir eline aldığında basit bir oyuncak gibidir,
fakat birine veya bir canlıya sıkınca ciddiyetini anlıyorsunuz,
o sebeptendirki,

o motora gazı verince en yakın virajda patlamamak içten değildir,,,

Aman ha Bundan sonra ÇOOOOK dikkatli ol,,,

Tebrikler...

Saol bu anlattıklarını o abi farklı bir şekille ve anlatış biçimiyle anlattı. O yüzden herşeyin farkındaydım gazı açmadım panik yapmadım. Veya çoğu aceminin yaptığı gibi artık sürüyorum ulen diyip gazlamadım herşeyin bilincinde yaptım bunları. Ve bu sürmenin sonunda kendime çıkardığm ders, bu alet benim için daha çok erken olduğuydu. Ama hevesimin çoğunu aldı diyebilirm yani 1-2 sene daha sabrederim bu alet için :)
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
280
Hayırlı olsun dostum darısı başımıza sanslisin bilinclisin adamsin :cat:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Arkadaş bizi yakın görmüş, heyecanını paylaşmış. Yadırgamayın veya dalga geçmeye yeltenmeyin.

Umarım bir gün sahibi olursun dostum.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Noktalama işareti gören var mı ::153::
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Uyku sersemliği pardon :mrgreen: araya bir iki tane serpmiş oke :mrgreen:
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
cadde boştu ve sadece 50yimi gördün :p bende cbf1000 sürdüm ve ilk 1000lik sürüşümdü acayip bir heyecan ve adranalin :) bende otobana çıkmıştım 240 gördüm sonrasını hatırlamıyorum :)
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cadde boştu ve sadece 50yimi gördün :p bende cbf1000 sürdüm ve ilk 1000lik sürüşümdü acayip bir heyecan ve adranalin :) bende otobana çıkmıştım 240 gördüm sonrasını hatırlamıyorum :)

Dostum bilimçli sürdüm diyelimki yardırdım orda ve diyelimki motor savurmadı ama hızmda 90-100 felan, önüme aniden bi araba veya yaya fırladı nasıl durdurcam ben o aleti? Ani fren yapamam o kadar yetenekli değilim yapsam bile muhtemelen takla atarım zaten durdururken arka frene bastım ve gazı bıraktm yavaşlayarak durdum ona rağmen panik yaşadım neyse inşallah bir an önce 250 lik birşey alıp 1 sene felan sürcem sonra büyük ihtimal 600rr :cat:
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
Böyle ilk tecrübeleri, biraz tebessüm ederek, biraz beğenerek, birazcıkta kıskanarak izliyoruz bu forumda. Bence olması gerekeni fazlasıyla yapmışsın. O abinede helal olsun. Güvenmek önemlidir. Senin bilinçli olduğuna ve bir yanlış yapma ihtimalinin çok çok az olduğuna güvenmiş vermiş motoru.
İnşallah ilerde tecrübe seviyenle paralel, tamamen hakim olabileceğin bir 600 ss le görürüz seni.
Amman abicim... Çizgini bozma. Bozma ki vücut bütünlüğün de bozulmasın
Hadi eyvallah...
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
Aferin sana :jocolor:

yav konu nerden bana dönü bana niye kızıyonuz :)
emo ben motosiklet kısmına bakmadım zatteim 250cc bişe sürüyorsun nerden bileyim kayınço sürdüğünü :) ozman normal yeterli tecrüben olmadığı için basmamışsın ozman anlarım :) daha bana daş atmayın la :)
 
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
211
O ilk heyecanı bilirim. ;) Honda GS 2' nin sonunda bize CBF1000 kullandırtmışlardı, bir kaç tur. Anlatılmaz bir duygu ve adrenalindi benim için. Hala da unutamadım.
Seni tebrik ediyorum kardeşim.
NOT: Türkçe dilbilgisi ve noktalama işaretlerine itinayla dikkat edilmiştir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst