- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler sorun daha yeni çıktı sadece bunların tamirinden felan anlayanlara soruyorum, motorum arora xh05z250 motora bişeyler oldu gitmiyor tekliyor yani teker dönmüyo zorluyor dönerken, akü takılı değilken yokuş aşşağı kaptırdım ve öyle kaptırınca vitesi gösteren ışık yanıyo kısmen şarj ediyo yani neyse öyle giderken yanlışlıkla alarmi devreye soktum ve birden alarm öttü öyle zorlamaya başladı normalde alarm ötünce zorluyodu öyle bitek çalmasınlar diye. Koltuğun altını söktüm sarı bi kutu var bu kutunun içine 6 tane karşılıklı kablo giriyo ve birbirlerine bağlılar bunlardan (mavi olandı sanırım)birini söktüm yani birbirinden ayırdım zorlamayı kesti teker rahat rahat dönüyodu eve geldim aküyü taktım o kablo ayrı olunca gaz felan çalışmadı kontağı sigortayı kapatmama rağmen o kabloları birbirine değdirdiğim anda akü takılıyken ibre birden fırlıyo yani motor hiç çalışmasın sigorta bile kapalı olsun sadece akü takılı olsun onları deydirince birbirine birden ibre fırlıyo normalde sınır 60 ama 60 ıda biraz geçip duruyo biraz daha dönse ibre tam tur dönmüş olcak. Ve kontağı açınca normalde 3 kere dıt dıt dıt yapması lazımken sürekli dıt dıt dıt yapıyo hiç kesmiyo sizce sebebi ne olabilir? baya bir inceledim şase yapan kablo yok.