- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler benim kymco bildiğiniz gibi tarih oldu, bende bizim buralarda uygun fiyata motoran robusto 180 buldum. Biraz masrafı var ama ciğeri sağlam makine. Bunu aldığımda uslu uslu sürcem, ben kymco yu aldığımda sadece 100 lira noter masrafı verdim onun dışında motora ne sigorta ne muayene hiçbişey yok zaten plakayıda söktüm :cherry: (hemen taşlamayın :cherry
muayenede rengi farklı olduğu için girmez diye götürmedim. Şimdi ben bu motoranı alırsam 100 lira noter masrafı var, onun dışında muayenesi varmış sanırım birde zorunlu trafik sigortası varmı yokmu bilmiyorum o varsa kaç paraya mal olur ve o sigorta sadece senede 1 kere mi yapılıyo?