Arkadaşlar selamlar.
Motosikletimin hemen her bakımını kendim yaparım ben.
Balatalarımı, yağımı, hidrolik sıvılarımı, bujilerimi, hava filtremi vs vs, diğer işte zincir germek vs gibi işleri de kendim yaparım, pek tamirciye gitmem ciddi bir durum olmazsa, elimden biraz iş gelir anlayacağınız...