EBC organik balata hakkında izlenimlerim.

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Selamlar.

Motosikletime (Suzuki GS500) 3500 km kadar önce EBC'nin organik balatasını, ön frenime taktım.

Şimdi, durum şöyle.

Balata bugün kontrol ettiğimde bitmek üzre idi :mrgreen:

3500 km'de balata bitirmek korkunç oldu açıkçası.

Frenlemesinden oldukça memnun kaldım diyebilirim ama, demek ki 190 kg'lık, agresif kullanılan, biraz da gücü yerinde bir motosiklette organik balata seçimi yanlış olmuş.

Tecrübesi olan var ise yarı sinterli veya sinterliye geçeceğim, hhangisini tercih edeyim? :)
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Gs 500,kullanan arkadaşim var,bende kullanmiştim.

Sinterli al,bak keyfine..ilk başlarda ısırma sorunu olabilir ama 50km sonra kendine gelir.

Ayrica,disk´in et kalinligi ne durumda,aşınma var mı?

Olmadı,kaliper tamir takimi al,pistonlari ve keçeleri temizle..hidrolik sivisini yenile,ve sistemin havasini al,daha rahat çalişir.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Gs 500,kullanan arkadaşim var,bende kullanmiştim.

Sinterli al,bak keyfine..ilk başlarda ısırma sorunu olabilir ama 50km sonra kendine gelir.

Ayrica,disk´in et kalinligi ne durumda,aşınma var mı?

Olmadı,kaliper tamir takimi al,pistonlari ve keçeleri temizle..hidrolik sivisini yenile,ve sistemin havasini al,daha rahat çalişir.

Disk sıfır durumunda, hiçbir aşınma çizik vs yok. Kaliper gayet düzgün çalışmakta, hidrolik sıvısı yakın zamanda yenilendi, hava vs yok içinde efem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst